מינויים

אמיר לוי מונה למנכ"ל גולדן דרגון ישראל

אמיר לוי מונה למנכ"ל מותג האוטובוסים הנמכר בישראל, גולדן דרגון ישראל. הוא יחליף בתפקידו את דוד אוחנה שכיהן כמנכ"ל מיום היווסדה
מערכת ice | 
אמיר לוי (צילום יח"צ גולדן דרגון)
"אוטו חן", יבואנית גולדן דרגון, מותג האוטובוסים הנמכר בישראל, מודיעה על מינויו של אמיר לוי למנכ"ל גולדן דרגון ישראל. לוי, 46, ביצע מגוון תפקידי ניהול בכירים בענף הרכב ב-20 השנים האחרונות, ביניהם בקבוצת "מאיר חברה למכוניות" וכמנכ"ל איריזר ישראל. לוי יחליף בתפקידו את דוד אוחנה – מנכ"ל גולדן דרגון ישראל מיום היווסדה, אשר ישמש כעת כיו"ר החברה וכמנכ"ל CATL בישראל.
גולדן דרגון היא אחת מיצרניות האוטובוסים המובילות בסין ובארץ משווקת על ידי קבוצת בליליוס. בישראל ישנם מעל ל-3000 אוטובוסים, כאשר כ-500 מהם מונעים בחשמל וגז טבעי. קבוצת בליליוס משתפת פעולה עם היצרניות הישראליות "מרכבים" ו"הארגז" בפיתוח ובנייה של אוטובוסים המותאמים לשוק הישראלי, לדרישות משרד התחבורה והלקוחות המקומיים.
אמיר לוי הגיב על המינוי: "קבוצת בליליוס תחבורה ואנרגיה, היא החברה המובילה בישראל בחדשנות בענף הרכב והתחבורה וכי גולדן דרגון הוא מותג האוטובוסים החזק בישראל והמוביל בענף באיכות, חדשנות, שירות ואמינות. אני מודה להנהלת הקבוצה על אמונם בי ובטוח כי יחד, נביא לצמיחת החברה בתחום התחבורה הציבורית, ההיסעים ובסגמנטים נוספים".
דני בליליוס, בעלי קבוצת בליליוס בירך: "אנו שמחים על הצטרפותו של אמיר ומאחלים לו הצלחה. אנו מאמינים שניסיונו העשיר והבנתו העמוקה בענף, יסייעו להמשך חיזוק המותג ולצמיחתו בכל התחומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה