מינויים

מכה לידיעות אחרונות: הכתב הוותיק עובר לאתר וואלה

אתר וואלה ממשיך בחילופים בצמרת ובמינויים חדשים, והפעם מצרף לשורותיו את עורך מוסף הרכב הוותיק של ידיעות אחרונות, אודי עציון, שיעזוב לאחר 20 שנה 
מערכת ice |  4
אודי עציון (צילום יחצ)
מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, ממשיך בגיוסים ובשינויים באתר החדשות, והפעם: כתב הרכב הוותיק של ידיעות אחרונות, אודי עציון, שמצטרף לאתר החדשות לאחר 20 שנה אצל המתחרים.
בכך, וואלה ממשיך לתגבר את כוחותיו ולגייס אנשי מקצוע בכירים בגזרות התוכן וההנהלה.
היום הודיעה החברה על הצטרפותו של אודי עציון, לשעבר עורך מוסף הרכב של ידיעות אחרונות ובעל ניסיון של למעלה מ-24 שנים בענף, בין היתר ככתב רכב, תחבורה ותעשיות ביטחוניות בקבוצה, לרבות ב-Ynet ובכלכליסט.
עציון ישמש כעורך התחבורה והרכב של האתר ויתרום מהידע המקצועי העשיר שלו גם לזרועות האחרות בקבוצת מעריב והג'רוזלם פוסט.

צירופו של עציון מגיע לאחר שינויים דרמטיים בצמרת ההנהלה שעורך המנכ"ל הנכנס עידן אלרום, כמו גם עזיבות שקרו לאחרונה. רק לפני שבועיים הודיע סגן העורך הראשי, אייל גיבלי כי הוא עוזב לאחר שנה וחצי בתפקיד.  בקיץ שנה שעברה החל הגל עם עזיבתו המפתיעה של המנכ"ל עידו אשד לאחר 25 שנה בתפקיד, ומינויו של עידן אלרום ששימש כמשנה למנכ"ל mako מקבוצת קשת. אלרום החל מאז לרענן את שרשרת ההנהלה.
בתחילה היו שתי מצטרפות חדשות להנהלה: אירית בר לרנר ורחלי ורד, בפברואר הצטרף אלעד שלו כסמנכ"ל טכנולוגיות, לאחר חודש רועי דוידסון הצטרף כ-Head of Design, וביוני הצטרפה גם נעמי גביסון כסמנכ"לית השיווק של האתר, מי ששימשה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת השיווק של מאקו מקבוצת קשת.  
ערן טיפנברון עורך וואלה! מסר על מינוי של עציון: "אני גאה ומאושר על הצטרפותו של אודי לקבוצת וואלה! ולהפיכת האתר לבית לתכנים הטובים והמקצועיים ביותר בתחום הרכב בישראל."
עידן אלרום, מנכ"ל וואלה! מסר: "אודי הוא עוד אבן חשובה בבניין ההון האנושי הבלתי מתפשר עליו אנחנו מתעקשים, במחלקות השונות. אנחנו כמובן לא עוצרים כאן ונמשיך לחתור לאספקת התכנים והממשקים הטובים ביותר למשתמשים שלנו."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין כמו אודי
    תמיר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתר וואלה הרוויחו פעמיים, גם מקצוען בתחומו, עיתונאי חרוץ וגם ובעיקר מענטש. אודי עציון איש מקסים שכיף לעבוד איתו
    סגור
  • 3.
    מה הולך בידיעות
    ערן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם עוזבים. האימפריה שוקעת. האיחוד כשל ועורכים וכתבים בורחים מהספינה הטובעת.
    סגור
  • 2.
    מקצוען ובנאדם
    אבי 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואלה זכו. בהצלחה לאודי התותח
    סגור
  • 1.
    עכשיו ואללה יכתבו כל הזמן על "ג'יפונים".
    דוד 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אודי לא יכול להשתחרר מהעיוות הזה. "גיפון". כשכולם הלכו קדימה ל-SUV , רכב פנאי, פנאי שטח, כביש שטח - הוא עוד תקוע בעיוות מתחילת המאה.
    סגור