מינויים

ד"ר דורון חיים מונה לסמנכ"ל הרפואה במכבידנט

אחרי 15 שנה כמנהל האגף הדנטאלי, ד"ר דורון חיים מונה לסמנכ"ל הרפואה של רשת המרפאות מכבידנט מקבוצת מכבי שירותי בריאות. הוא מחליף בתפקידו את ד"ר ירון ברנשטיין
מערכת ice | 
ד"ר דורון חיים (צילום אוסף פרטי)
רשת המרפאות מכבידנט מודיעה כי ד"ר דורון חיים מונה לסמנכ"ל הרפואה של הרשת מקבוצת מכבי שירותי בריאות. ד"ר חיים שימש ב-15 השנים האחרונות כמנהל האגף הדנטאלי (מרפאת שיניים, המרפאה לכירורגיית פה, פנים ולסתות) וכמנהל היחידה לרפואת שיניים במרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר ירון ברנשטיין.
ד"ר חיים, המשמש כרופא שיניים משנת 1997, הוא היו"ר הנבחר באיגוד הישראלי לרפואת שיניים דיגיטלית וחבר המועצה המדעית שליד ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל, וגם מייסד משותף ויו"ר העמותה לרפואת שיניים ניידת ע"ש פרופ' אדי גרפונקל.  

טוני כהן, מנכ"לית רשת מרפאות מכבידנט: "אני מודה לד"ר ברנשטיין ומביעה את ערכתי על תרומתו העשירה למכבידנט במהלך השנים בהם שימש כסמנכ"ל רפואה, על הובלת מורשת רפואית מובילה, שהשפיעה על מערך רפואת השיניים למטופלי מכבי ועל מדיניות רפואת השיניים בישראל בכלל. אני מאחלת לד"ר חיים בהצלחה רבה בתפקידו ומצפה לעבודה המשותפת. הידע שהוא מביא עמו בין היתר, בתחום החדשנות הדיגיטלית ברפואת שיניים הינו משמעותי וחשוב לשמירת מעמדה של מכבידנט כרשת מרפאות השיניים המובילה והטובה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה