מינויים

המינוי מתקרב: בוריס ג'ונסון עם צעד משמעותי אל עבר כס השלטון

דיווחים בממלכה מלמדים כי ג'ונסון זוכה לפופולריות רבה בקרב חברי המפלגה השמרנית וזכה ל-100 החתימות הנדרשות על מנת להכריז על מועמדות
מערכת ice | 
בוריס ג'ונסון (צילום Michael Tubi / Shutterstock)
בוריס ג'ונסון, מי שהיה עד לא מזמן ראש ממשלת בריטניה הצליח לאסוף 100 חתימות בקרב חברי הפרלמנט ומפלגת השמרנים. בכך למעשה הצטרף באופן רשמי למירוץ לראשות הממשלה שצפוי להסתיים כבר השבוע. בנוסף לחתימות הרשמיות ה-BBC מדווח כי ג'ונסון נחשב למועמד פופולרי בקרב חברי מפלגתו, בסקר שנערך בערוץ נחשף כי ראש הממשלה לשעבר זוכה בתמיכה של 52%. יש לציין כי לפי שעה טרם פורסם שמם של התומכים בג'ונסון.
מינוי ראש הממשלה מתרחש לאחר שראש הממשלה הנוכחית ליז טראס הודיעה על התפטרותה לאחר שישה שבועות בלבד. עם ההודעה על סיום כהונתה בסביבתו של ג'ונסון הודיעו כי הוא אכן מתכוון לשוב ולהתמודד על התפקיד. מלבד ג'ונסון הוזכרו גם שמותיהם של רישי סונאק ששימש בעבר כשר אוצר ושל שר ההגנה הנוכחי בן וואלא, כולם חברי המפלגה השמרנית כמובן.
כזכור ביולי האחרון התפטר בוריס ג'ונסון מתפקידו כראש הממשלה לאחר ששמו נקשר בשורת שערוריות. ביניהן מסיבות במשכנו במהלך סגר הקורונה, סילוף עברו הבעייתי של אחד מחברי מפלגתו ועוד. כעת נראה שבמפלגה השמרנית מעדיפים ראש ממשלה בעל תכונות מפוקפקות מאשר אחת כושלת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה