מינויים

שרת האוצר האמריקאית מכחישה בתוקף את השמועות

"אין בזה שום אמת", אמרה שרת האוצר האמריקאית, ג'נט ילן, כשנשאלה האם נשיא ארצות הברית מתכנן לפטר אותה לאחר בחירות האמצע בנובמבר הקרוב
מערכת ice | 
גנט ילן (צילום ויקיפדיה)
שרת האוצר האמריקאית ג'נט ילן הכחישה את הדיווחים בנוגע לכך שנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מתכוון להחליף אותה לאחר בחירות האמצע שיתקיימו בנובמבר הקרוב. עוד אמרה ילן שבכוונתה להישאר בתפקיד כל עוד הדבר תלוי בה, "אין בזה שום אמת" סיכמה את הפרשה. את הדברים אמרה שרת האוצר ילן בפאנל בו לקחה חלק במהלך פורום הבנק השנתי של משרד האוצר בוושינגטון.
השמועות החלו לאחר שבמפלגה הרפובליקנית קראו לנשיא לפטר את ילן לאחר שהודתה בראיון ביוני האחרון שהיא טעתה בנוגע לכיוון שהאינפלציה תלך. בעקבות הקריאו החלו כלי התקשורת לדווח שהבית הלבן בוחן בשקט את מחליפה. כמו כן על פי הדיווחים, גורם בממשל אמר לרשת כי תוצאות בחירות האמצע קובעות אם ילן תישאר.
באתר החדשות אקסיוס מסבירים בעיני אמריקאים רבים לילן יש חלק ניכר במצב הכלכלי הרעוע בארצות הברית. פיטוריה של ילן עשוים היו לתת לביידן את ההזדמנות לעדן את הדאגה הציבורית לגבי המדיניות הכלכלית שלו. לפי הערכות עזיבתה ההיפותטית של ילן תגרום גם לסכסוכים פוליטיים אם הרפובליקנים יצליחו להשיג את השליטה בסנאט לאחר בחירות האמצע, ובכך לסבך את המעבר הצפוי לקראת אישור יורש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה