מינויים

החברה המפתחת עגלות חכמות לסופרמרקטים מינתה דירקטור חדש

חברת cust2mate מקבוצת A2Z מינתה כדירקטור את עו"ד גדי גראוס בן ה-57, שותף בכיר במשרד עורכי הדין שיבולת ושות'. לגראוס ניסיון של יותר מ-30 שנה כעורך דין בתחום של עסקאות תאגידיות בינלאומיות
מערכת ice | 
עורך הדין גדי גראוס (צילום יח"צ)
עו"ד גדי גראוס מונה לדירקטור בחברת cust2mate מקבוצת A2Z, המפתחת עגלות חכמות לסופרמרקטים. עו"ד גראוס הוא שותף בכיר במשרד עורכי הדין שיבולת ושות', מהמשרדים המובילים בישראל. בקורות חייו מילא שורה של תפקידים בכירים.  
גראוס הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה כעורך דין בתחום של עסקאות תאגידיות בינלאומיות, בייצוג לקוחות ישראלים המבצעים עסקים בעולם ולקוחות זרים הפועלים בישראל. בנוסף מספק גראוס ייעוץ ותמיכה בכל סוגי העסקאות הבינלאומיות, במיזוגים ורכישות חוצי גבולות וכן בעסקאות תאגידיות, מסחריות ועסקיות ובענייני מימון, קניין רוחני וטכנולוגיה. 
גראוס שהינו חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים ( (MBA מבית הספר לניהול באוניברסיטת נורת'ווסטרן ומאוניברסיטת תל אביב. 
רפאל ים, מנכ"ל Cust2Mate: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של גדי לדירקטוריון של .Cust2Mate הרקע שלו כעורך דין מסחרי ותאגידי והניסיון בעסקאות  שונות ומגוונות עולה בקנה אחד עם סדרי העדיפויות שלנו, בין היתר, להגדלת שיתופי הפעולה העסקיים. גדי הוא מנהיג מוכח עם מערך מיומנויות מגוונות וניסיון רב ורחב, ואנו מאמינים שהוא יהווה תוספת משמעותית ומכובדת לדירקטוריון של Cust2Mate
חברת A2Z Smart Technologies Corp מפתחת פתרונות טכנולוגים לענף הקמעונאות ולתעשיות הביטחוניות. החברה הוקמה ע"י היזם הסדרתי מר יוסף בן צור והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה. מוצר הדגל של החברה הוא העגלה החכמה מהמתקדמות בעולם המתפקדת גם כקופה עצמאית. העגלה החכמה של חברת הבת Cust2Mate מייעלת את חוויית הקנייה על ידי שימוש באלגוריתם חכם, מערכת ידידותית למשתמש, מסך מגע ומערכת ראייה ממוחשבת, העגלה מאפשרת סריקה של מוצרים שנרכשו ואפשרות תשלום בעגלה, כך שלקוחות יכולים פשוט "לבחור וללכת" ולעקוף את התור הארוך בקופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה