מינויים

האיש שיסייע לקשרים בין עסקים לאושיות רשת

עידו שיימן מונה למנכ"ל בישראל של חברת הסטארט-אפ פרשלי: "יביא את הניסיון והיוזמה שלו. אנחנו בטוחים כי עידו יצעיד את פעילות פרשלי להישגים רבים"
מערכת ice | 
עידו שיימן (צילום יחצ)
חברת הסטארט-אפ הגרמנית ״פרשלי״ הפיתחה פלטפורמה המקשרת בין עסקים למשפיעני רשת , הודיעה היום (רביעי) על מינויו של עידו שיימן, למנכ״ל בישראל. מדובר בחברה המנוהלת ע״י, לידרס- סוכנות דיגיטל הפועלת בעולם השיווק באמצעות מובילי דעה ומשפיעני רשת. במסגרת זו, יוצרים קמפיינים ויראליים.
שיימן, עו״ד במקצועו, מגיע לחברה לאחר שפעל בתחום פיתוח עסקי בחברה שבנתה את מועדון הצרכנות של בנק הפועלים - התמחות בסגירת שיתופי פעולה, מועדון ״קש בק״ ועוד. הוביל סטארט-אפ בתחום המלונות והקים והוביל סטארט-אפ למשפיעני רשת גלובלים ברחבי ארה"ב, בישראל ובאירופה.
בין היתר פועל גם כפיתוח עסקי של חברת פרסום במגרשי כדורגל. בחברה מציינים כי התפקיד החדש, נתפר במיוחד למידותיו של שיימן בו הוא יתמקד בניהול שוטף של הפלטפורמה בכל רחבי ישראל, במטרה לגדול ולהתפתח בשוק. בנוסף, ליצור הנגשה של הפלטפורמה לכמה שיותר עסקים, קידום ושיווק דרך משפיעני רשת, ייצור שיתופי פעולה רוחביים עם גופים שנותנים מענה שיווקי לעסקים קטנים ואופטימיזציה מלאה של כל תהליך הנעת העסק, עד הפצתו ע"י משפיענים. 
 
ערן ניזרי מנכ״ל ומייסד חברת leadres, מסר: "בשנים האחרונות לידרס צומחת ומתפתחת כאשר עולם המשפיענים הופך לנדבך משמעותי ולאחד הענפים הצומחים ביותר, אנחנו שמחים על מינויו של עידו שיימן שיביא את הניסיון והיוזמה שלו. אנחנו בטוחים כי עידו יצעיד את פעילות פרשלי להישגים רבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה