מינויים

מינוי חדש בהתאחדות התעשיינים: מאיה שוורץ תשמש כמנכ"לית

מאיה שוורץ מונתה למנכ"לית  איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים: "זה מודל עבודה מרגש ומעניין, שיתוף הפעולה בין בעלי החברות אשר אמורים להתחרות זה בזה מעורר השראה.
מערכת ice | 
מאיה שוורץ (צילום קיו עילית ביוטי)
איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים המייצג כ-300 חברות מתעשיית ההיי-טק הישראלית הודיע היום (ראשון) על מינויה של מאיה שוורץ למנכ"לית  איגוד ההיי-טק. 
שוורץ יזמת עם ניסיון של מעל 20 שנים בתפקידי ניהול, פרוייקטים והנדסה. עד היום שימשה כמנכ"לית ושותפה בחברת PITCH אשר פעלה בעיקר בתחומי התעשייה החכמה. פעילות המשלבת יצירת חדשנות מוצרית, ייעול תהליכי ייצור ע"י הטמעת טכנולוגיות חדשניות במפעלים, ליווי סטארטאפים והשקעות. כמו כן, מאיה מרצה בכנסים והכשרות בנושאי חדשנות ופיתוח עסקי, ובעברה שימשה סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת "דרומה צפונה" של התעשיין איתן ורטהיימר ז"ל. 
"אני מתרגשת להצטרף לאיגוד אשר נותן ערך מוסף לחברות ההיטק הישראלי. חברי האיגוד שהם בעלי החברות עצמם פעילים בהתנדבות לטובת כלל החברות, זה מודל עבודה מרגש ומעניין, שיתוף הפעולה בין בעלי החברות אשר אמורים להתחרות זה בזה מעורר השראה. האיגוד פועל יום יום ליצירת הזדמנויות עסקיות עבור קטר הכלכלה של ישראל, לאיגוד פוטנציאל עצום ביצירת ערכים מוספים לסקטורים השונים של ההיטק" מסרה, מאיה שוורץ.
 
 לדבריה, "הכח שלנו כאיגוד הוא גם ביצירת פורומים מקצועיים בהובלתם של - מובילי תחום הפועלים בהתנדבות לטובת כלל חברי הפורום ליצירת הזדמנויות עסקיות וקשרי ממשל, כפי שפועל פורום הסייבר המאגד עשרות חברות בהובלתו של ליאור פרנקל המנכל והמייסד של חברת waterfall . הערך המוסף לחברות הפורום ביצירת קשרים, הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה הוא עצום. העולם החדש הוא עולם של שיתופי פעולה והאיגוד פועל רבות בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה