מינויים

מינוי חדש בתנועת הנוער: זה המזכ"ל הנכנס

 יאיר בינשטוק רב קהילת זית רענן, מונה לתפקיד מזכ"ל תנועת הנוער התורני עזרא: "אני חוזר הביתה, למקום שעיצב אותי והוא גם חלק ממי שאני היום"
מערכת ice | 
הרב יאיר בינשטוק (צילום תנועת עזרא)

בעוד חודשיים ייכנס לתפקידו המזכ"ל החדש של תנועת עזרא, הרב יאיר בינשטוק, לאחר שהועד המנהל של התנועה אישר את המינוי באופן רשמי, ובתקופה הקרובה ייכנס בינשטוק לתקופת חפיפה לקראת התפקיד. בכך תגיע לסיומה הקדנציה של המזכ"ל היוצא, שאול דה מלאך, שנכנס לתפקידו ב-2013. 


הרב יאיר בינשטוק מתגורר באפרת, נשוי ואב לשישה. במקביל לתפקידו כמזכ"ל, הוא ימשיך לכהן כרב קהילת זית רענן באפרת. כהונתו תתחיל בתחילת שנת הלימודים הקרובה. 


המזכ"ל הנכנס הרב יאיר בינשטוק, מסר: "אני חוזר הביתה, למקום שעיצב אותי והוא גם חלק ממי שאני היום. זו זכות עצומה לעמוד בראש תנועת הנוער שבה צמחתי, ובה גם הדרכתי במשך מספר שנים, מכיתה י' ועד לשירות הצבאי שלי. גם כבוגר התנועה הייתי פעיל בה, ואף שימשתי כחבר ההנהלה הארצית". 


עוד הוסיף: "אני שמח לפגוש תנועה שהתפתחה בצורה מרשימה בשנים האחרונות, זאת ייאמר לזכותו של שאול דה מלאך. אני מצפה להוביל את התנועה לאתגרים המתחדשים שהחברה הדתית-לאומית מתמודדת איתם. חזקו חברים".


המזכ"ל היוצא שאול דה מלאך, מסר: "זכיתי להיות חלק מתנועה שבשנים האחרונות התחדשה, פרצה והובילה שפה רעיונית וארגונית אחרת. אני גאה להיות חלק מהמפעל הזה, ובטוח שהתנועה תמשיך לגדול ולפרוח, משום שהחברה הישראלית זקוקה לה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה