מינויים

מעורך וידאו בקשת לחברת צילום מבוססת בינה מלאכותית

יצחק גרבוז לשעבר עורך וידאו בקשת 12 ימונה לסמנכ"ל התוכן והקריאייטיב בחברת POMVOM המפתחת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית
מערכת ice | 
יצחק גרבוז (צילום עופרה רון מזור)

חברת POMVOM המפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית (AI), הודיעה היום (ראשון) על מינויו של יצחק גרבוז לתפקיד סמנכ"ל התוכן והקריאייטיב של החברה.


בהודעה לתקשורת ציינו בחברה כי גרבוז, בעל ניסיון עשיר ומומחיות בעולמות הטלוויזיה, קולנוע ווידאו קריאייטיב. הוא כיהן במשך כ- 9 שנים, עד סוף 2014, כעורך הוידאו הראשי של קשת 12. לאחר מכן, מונה גרבוז לסמנכ"ל תוכן וקריאייטיב, וחבר הנהלה של חברת הוידאו מג'יסטו, שנרכשה ב- 2019 על ידי חברת שיתוף סרטוני הוידאו Vimeo, והמשיך לשמש בתפקיד זה עד לאחרונה.
 


בנוסף, גרבוז מכהן כיועץ תוכן בוועדה המדעית המייעצת של חברת הסטארט-אפ הישראלית MindFly, שפיתחה מצלמת גוף מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת חוויית צפייה במשחקי ספורט מזווית הראייה של הספורטאי שלובש אותה.
 


"יצחק מביא עימו ניסיון יוצא דופן ויכולות מוכחות ומגוונות בעולמות הדיגיטל קריאייטיב, בדגש על שילוב וידאו עם כלי בינה מלאכותית. הצטרפותו לחברה היא צעד בעל חשיבות גדולה עבורנו, וחלק בלתי נפרד מתהליך המעבר שלנו מתיעוד חוויתי בפרינט, לתיעוד דיגיטלי" מסר, יהודה מינקוביץ', מנכ"ל POMVOM.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה