מינויים

נבחר יו"ר חדש לסוכנות היהודית: חתן פרס ישראל

ועדת המינויים של הסוכנות היהודית המליצה על מינוי של חתן פרס ישראל אלוף במיל' דורון אלמוג ליו"ר: "משוכנעים שהוא יקדם את המשימה את המשימה החשובה הניצבת בפנינו לשמור את העם היהודי מחובר זה לזה ולישראל"
מערכת ice | 
דורון אלמוג ויעקב חגואל העומד בראש ועדת המינויים (צילום דוברות הסוכנות היהודית)

ועדת המינויים של הסוכנות היהודית הודיעה היום (חמישי) כי תמליץ על אלוף במיל' דורון אלמוג כמועמד שלה לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית לתקופה של 4 שנים.


אלמוג אשר צפוי להיכנס לתפקידו במהלך חודש ספטמבר, שימש בעבר כאלוף פיקוד הדרום והיום מכהן כיו"ר הכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן, אותו ייסד וקרא על שמו של בנו ערן, אשר נפטר בגיל צעיר ממחלת קסטלמן. אלמוג נמנה בין מדליקי המשואות בשנת 2006, כאות הוקרה על תרומתו לפיתוח הנגב. כמו כן, הינו חתן פרס ישראל למפעל חיים ותרומה  לחברה ולמדינה, ומשמש כיו"ר ועדת פרס ביטחון ישראל.


בהודעת הסוכנות בנושא נכתב: "אנו נרגשים ושולחים את ברכתנו לאלוף במיל' דורון אלמוג. אנו בטוחים כי הוא ינהיג את הסוכנות היהודית באותה מסירות ונחישות שבה פעל קודמו בתפקיד ומשוכנעים שהוא יקדם את המשימה את המשימה החשובה הניצבת בפנינו לשמור את העם היהודי מחובר זה לזה ולישראל.

היו"ר הנבחר דורון אלמוג מסר: "אני גאה ונרגש על האמון והבחירה. אסיר תודה לאנשי הסוכנות ומנהיגיה העושים לילות כימים לחיזוק העם היהודי ומדינת ישראל. בעבודת צוות משותפת נצית להבה וגאווה בעשייתנו למען עתיד של תקווה לדורות הבאים".
 


גם מספר אנשי ציבור מיהרו להתייחס למינוי החדש. בין היתר שר הבריאות ניצן הורביץ' כתב: "‏מכיר את דורון אלמוג והמשפחה שלו עוד מילדותנו בראשון לציון. איזה בנאדם. אחרי כל המסלול הצבאי המפואר, הקים כפר טיפולי בנגב לבעלי צרכים מיוחדים. מקום מדהים ומופלא. השנה היתה לי זכות כשר בריאות לחנוך אתו שם בית חולים שיקומי שלם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה