מינויים

יעלון נבחר לדירקטור בחברת צילומי לוויין

משה יעלון ישמש כדירקטור חיצוני בחברה ציבורית: בעלי המניות בחברת צילומי הלוויין אימג'סאט אישרו את מינוי הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 1.17 מיליארד שקל ונמצאת בשליטת קרן פימי 
מערכת ice | 
משה בוגי יעלון (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)

תפקיד ראשון למשה בוגי יעלון בחברה ציבורית: בעלי המניות בחברת צילומי הלוויין אימג'סאט (ISI) אישרו את מינוי הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר לדירקטור חיצוני, כך על פי כלכליסט. המינוי של יעלון אושר לתקופה של 3 שנים והוא יקבל תגמול על השתתפו בישיבות, החזר הוצאות וגמול שנתי.

מינוי יעלון אושר באסיפה כללית מיוחדת שזומנה לנושא, לאחר שבסוף מרץ הוא עבר את אישור הדירקטוריון. בסוף שנה שעברה פורסם כי יעלון מונה ליו"ר סינפטק קרן הון סיכון חדשה באיחוד האמירויות.
 


בפברואר האחרון גייסה החברה 100 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות ראשונית לציבור לפי שווי של 300 מיליון דולר. רוב כספי ההנפקה יועדו להשלמת מערך הלוויינים המשמש את החברה בפעילותה השוטפת ובתוך כך להגדיל עוד יותר את צוותי המכירות שלה.

אימג'סאט נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 1.17 מיליארד שקל ונמצאת בשליטת קרן פימי של איש העסקים ישי דוידי, התעשייה האווירית ודיסקונט קפיטל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה