מינויים

סנטינל ממנה סמנכ"לית משאבי אנוש בישראל, סמנכ"לית לשעבר בווקמי

חברת אבטחת המידע והסייבר SentinelOne, מודיעה על מינויה של שני גינת לסמנכ"לית משאבי אנוש ישראל, וארגון המחקר והפיתוח הגלובלי

מערכת ice | 
שני גינת (צילום באדיבות סנטינל וואן)
SentinelOne, המפתחת פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, ממנה את שני גינת לסמנכ"לית משאבי האנוש של החברה, כדי להאיץ פיתוח והטמעת אסטרטגיית משאבי אנוש גלובלית לנוכח אתגרי הצמיחה המהירה שהחברה חווה והתחרות העזה לגיוס טאלנט בתחומי הסייבר.
גינת תצטרף לצוות הנהלת האתר הישראלי ממגדלי עזריאלי שרונה ת"א, בו מועסקים כ-300 עובדים, ההופכים אותו לאתר הגדול ביותר של החברה ברחבי העולם.
גינת מגיעה ל SentinelOne עם ניסיון בתפקידי HR בעולמות הטק. בתפקידה האחרונה שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש ישראל, אירופה ואסיה בחברת ווקמי (WalkMe), בתקופה של צמיחה מהירה והנפקה. לפני ווקמי עבדה כ-11 שנים בסיסקו במגוון תפקידים בהם סמנכ"לית משאבי אנוש ישראל. בתקופה זו גדלה סיסקו משמעותית הודות למדיניות הרכישות של החברה בישראל, ביניהן אינטוסל, קלאודלוק וליבה.

שני גינת ביכרה על מינויה ואמרה: "אני שמחה להצטרף ל SentinelOne בתקופה כל כך משמעותית בחיי החברה. אנחנו ממשיכים לגדול, תוך שימור ופיתוח הטאלנט הייחודי שלנו והתרבות הארגונית שנבנתה בחברה ממש מההתחלה. אני רואה בזה הזדמנות להצטרף לצוות הנהלת האתר הישראלי, ולקדם אסטרטגיית משאבי אנוש ששמה דגש על גיוון, הכלה וגמישות, כזו שתתרום להצלחת סנטינל וואן, ולעובדים והמנהלים שבחברה".
פתרון אבטחת הסייבר של SentinelOne כולל מניעה, זיהוי, תגובה וצייד המופעלים על ידי בינה מלאכותית על פני נקודות קצה, מובייל, קונטיינרים, עומסי עבודה בענן ומכשירי IoT בפלטפורמה אוטונומית אחת. SentinelOne הונפקה ביוני 21 כהנפקת הסייבר הגדולה בעולם וכיום ונמצאת ב TOP5 של חברות הסייבר הציבוריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה