מינויים

אושר מינויה של מיכל רוזנבוים למנהלת רשות החברות

הממשלה אישרה את מינויה של עו"ד מיכל רוזנבוים לתפקיד מנהלת רשות החברות, שלא אויש זה יותר משנה, מאז עזיבתו של ינקי קוינט. ליברמן: "אני סמוך ובטוח שניסיונה הרב של עו"ד רוזנבוים ויכולותיה יביאו להצלחתה בתפקיד חשוב זה"
מערכת ice | 
מיכל רוזנבוים (צילום ויקיפדיה)
הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויה של עו"ד מיכל רוזנבוים לתפקיד מנהלת רשות החברות הממשלתיות. מדובר על תפקיד חשוב שלא אויש זה יותר משנה, מאז עזיבתו של ינקי קוינט. רוזנבוים תשמש כרגולטורית של כ-70 חברות ממשלתיות. 
רוזנבוים צפויה לעמוד בכניסה לתפקיד באתגרים רבים, כאשר תשמש כרגולטורית של כ-70 חברות ממשלתיות, בהם מהלכי ההפרטה של דואר ישראל, הנפקת התעשייה האווירית ונמל חיפה. היא תצטרך בנוסף גם לשפר את מדדי החברות הממשלתיות לאחר שירדו בתקופה האחרונה, וכן לאייש מאות משרות דירקטורים שאינן מאויישות. 
רוזנבוים נבחרה לתפקיד על ידי שר האוצר אביגדור ליברמן, שבירך על האישור בממשלה: "רשות החברות הממשלתיות הינה זרוע מרכזית בתקופה בה אנו מובילים רפורמות גדולות שידחפו את המשק הישראלי קדימה. אני סמוך ובטוח שניסיונה הרב של עו"ד רוזנבוים ויכולותיה יביאו להצלחתה בתפקיד חשוב זה".
רוזנבוים שימשה בתשע השנים האחרונות כבעלים של משרד עורכי דין המתמחה בתחומי המשפט הציבורי והמינהלי. בעבר שימשה כיהנה כמנהלת היחידה לחיוב אישי במשרד הפנים וכמנהלת מחלקת הפירוקים ברשם העמותות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה