מינויים

פלטפורמת הבשלנים "יאמי" מינתה מנכ"ל חדש

פלטפורמת הבשלנית "יאמי" מינתה את מנכ"ל השיווק האסטרטגיה של קבוצת עזריאלי לתפקיד מנכ"ל החברה. מייסדת האתר: "בטוחה שניסיונו  וכישוריו הרבים יסייעו לנו להמשיך לצמוח"
מערכת ice | 
יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקניוני עזריאלי (צילום יח"צ)
אתר יאמי הודיע השבוע על מינויו של יצחק סער למנכ"ל הקבוצה, בתפקידו האחרון, סער היה סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת עזריאלי תפקיד אליו מונה בשנת 2018 כשהחליף את עופר ירום.
סער (45), נשוי ואב ל - 3 ילדים, בעל תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים, בעל ניסיון רב של שני עשורים בתחום השיווק והניהול. שימש בעברו בתפקידים בכירים כגון סמנכ"ל שיווק בגינדי החזקות, מנהל השיווק של קוקה קולה, מנהל המותג יופלה בחברת תנובה, וכן מנהל תחום שיווק קמעונאי בחברה המרכזית למשקאות קלים.

"אתר 'יאמי' - מחברים אנשים לאוכל", הינו פלטפורמה עבור בשלנים ביתיים המציעים מגוון רחב של מאכלים באמצעות האתר. באתר ישנם למעלה מ100 בשלנים. האתר הוקם לפני מספר שנים וניתן למצוא בו את כל סגנונות האוכל (אסייתי, עיראקי, מרוקאי, הודי, טבעוני ועוד...). הפלטפורמה מנגישה את מטבחי הבשלנים לקהל לקוחות רחב ומסייעת להם להגשים חלום במסגרתו הם עוסקים במה שהם הכי טובים ואוהבים ומצד שני מקצוע של ממש. 
חן לב- עמי, מייסדת אתר ״יאמי״: "אנו שמחים להודיע על קידומו של יצחק ומאחלים לו הצלחה בתפקיד החדש. יצחק מביא איתו ניסיון עשיר בתחום. אני בטוחה שניסיונו  וכישוריו הרבים יסייעו לנו להמשיך לצמוח ולהפוך למיזם מוביל ומשמעותי עבור הבשלנים וקהל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה