מינויים

משרד הפטנטים הגדול בארץ במינויים מפתיעים

מינויים חדשים בקבוצת ארליך: רות גרנות מונתה לסמנכ"ל טכנולוגיות וסיגל קליין לסמנכ"ל לקוחות
מערכת ice | 
פטנט המצאה (צילום freepik)
קבוצת ארליך, משרד הפטנטים הגדול והמוביל בישראל, הודיע על מינויה של רות גרנות לסמנכ"ל טכנולוגיות, לצד מינויה של סיגל קליין לסמנכ"ל לקוחות. מדובר באסטרטגיה של קבוצת ארליך להרחבת שדרת הסמנכ"לים ומתן שירות טוב יותר ללקוחות.
רות החלה את הקריירה שלה בחברת "פרוקטר & גמבל" הבינלאומית, כנציגה מדעית ותמיכה רגולטורית, האחראית על קשרי חוץ ורגולציה של החברה ומוצריה בישראל, מול גופים כגון משרד הבריאות ומכון התקנים וכן לקוחות החברה בישראל.
בהמשך, שימשה במשך שני עשורים כסמנכ"ל, וניהלה את הקניין הרוחני של "ידע חברה למחקר ופיתוח בע"מ", חברת המסחור של מכון ויצמן למדע ברחובות. במסגרת תפקידה, רות ניתחה, הגנה וניהלה, בעזרת צוות אדמיניסטרטיבי, פורטפוליו של מאות משפחות פטנטים, ונתנה את התמיכה והליווי לפעולות המסחור, מתן הרישיונות, בדיקות נאותות ופעולות שונות בקניין הרוחני האמור, כמו גם פיקחה על נותני השירות, ובכללם משרדים של עורכי פטנטים, עמם עבדה חברת "ידע". במהלך שנים אלו רות עסקה בין השאר בטיוב מערכות הטכנולוגיה המשמשות את ידע.

מינוי נוסף הוא של סיגל קליין, אשר בארבע שנים האחרונות הייתה מנהלת המכירות והפיננסים של סוכנות ניהול ההסדר "תמורה". בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת פיתוח עסקי, מנהלת יחידת קשרי לקוחות ומנהלת מרכז שרות הלקוחות  ושמשה בתפקידי ניהול בכירים נוספים מעל 11 שנה ובסה"כ בוותק מעל 18 שנים בתחום שוק הביטוח וההון.
לדברי ד"ר גל ארליך, מייסד קבוצת ארליך: "רות וסיגל מביאות איתן הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה, ניסיון עשיר בתחומן וגם מתן פרספקטיבה של הלקוחשתבטיח יתרונות עבורו, בפיתוחים והשיפורים הרבים שאנו עובדים עליהם ללא הרף בימים אלו. אנחנו נמצאים בתקופה של צמיחה וחדשנות, על כן בחרנו להרחיב גם את שדרת הניהול בקבוצה, אשר בצורה הזאת תוכל לספק שירותים מקיפים וטובים יותר ללקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה