מינויים

אימפקס ממנה סמנכ"ל שיווק חדש

אימקס שעוסקת בניתוח פעילות צרכנים מינתה את יפתח אקרם לתפקיד סמנכ"ל השיווק; אקרם בעל ניסיון של 12 שנה בענף הפרסום ניהול משרדי פרסום ואף הקים את סוכנות הפרסום "מטאפור"
מערכת ice | 
יפתח אקרם (צילום שיר שקלים)
חברת אימפקס מינתה את יפתח אקרם  כסמנכ"ל השיווק של החברה. לאקרם ניסיון של מעל 12 שנה בתחום הפרסום והשיווק במגוון תפקידי ניהול. בין השאר, ניהל את מחלקת המדיה של "אלנבי", הקים את סוכנות הפרסום "מטאפור" ובתפקידו האחרון ניהל את השיווק הדיגיטלי בחברת "אפוס" העולמית.
החברה כבר היום מוכרת כחברת טכנולוגיה ומובילה עולמית בתחום חדש, האינטרנט של האריזות (IoP). באימפקס מפתחים ומייצרים אריזות חכמות למוצרי צריכה עם דגש על תחום הבריאות ושמירה על הסביבה, כאשר בתכנון השקה בינלאומית וחדירה לשווקים עם מספר מוצרים חדשניים במהלך השנה הקרובה.
קובי בנטקובסקי מנכ״ל אימפקס: "אנחנו שמחים על הצטרפות יפתח אקרם כסמנכ"ל שיווק לחברה. כחלק ממאמצי חדירה לשוק הצרכנים הגלובלי, העברנו הילוך קדימה בהבאת נכס משמעותי להנהלת החברה ואנחנו בטוחים שהוא יצעיד את החברה למקומות שאנחנו שואפים אליהם. אימפקס כבר היום מוכרת כחברת טכנולוגיה מובילה בתחום חדש (IOP) ובקרוב מתוכננים מספר השקות למוצרים ייחודיים לשווקים הגלובליים".
יפתח אקרם: ״מצאתי באימפקס חברה חדשנית וגלובלית אשר מביאה מסר אמיתי וחדש. לחברה מגוון מוצרים בעלי טכנולוגיה ייחודית ואני מתלהב מהתפקיד המרכזי שבו עליי לקחת חלק בהובלת השיווק הגלובאלי של החברה. אימפקס מתכננת חדירה לשוק הגלובלי עם מספר מוצרים חדשניים, מוצרי צריכה חכמים עם דגש על תחום הבריאות וגישה ירוקה לסביבה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה