מינויים

נבחרה מנכ"לית חדשה לקרן הקולנוע הישראלי

הנהלת קרן הקולנוע הישראלי הודיעה על בחירתה בד"ר נועה רגב לתפקיד המנכ"לית החדשה של הקרן. מינויה של רגב אושר על ידי הנהלת הקרן, לאחר קבלת המלצתה של ועדת האיתור בראשותה של יו"ר הוועד המנהל, דורלי אלמגור
מערכת ice | 
קולנוע (צילום freepik)
הנהלת קרן הקולנוע הישראלי בחרה בד"ר נועה רגב לתפקיד המנכ"לית החדשה של קרן הקולנוע הישראלי. רגב תחליף את ליסה שילוח עוזרד, אשר מילאה את התפקיד במשך השנתיים וחצי האחרונות והודיעה על פרישתה לפני חודשיים. הנהלת הקרן אישרה את מינויה של רגב לאחר קבלת המלצתה של ועדת האיתור בראשותה של יו"ר הוועד המנהל דורלי אלמגור. רגב תכנס לתפקיד המנכ"לית בראשית חודש אפריל.
רגב היא בוגרת בית הספר לקולנוע וטלוויזיה בתל אביב, שם סיימה את לימודיה בהצטיינות יתרה. היא עסקה בהוראה בחוג לקולנוע באוניברסיטת ת"א, בתיכון עירוני א', באוניברסיטה הפתוחה ובמכללה האקדמית ספיר.
רגב ניהלה את פסטיבל סרטי הסטודנטים בתל אביב, שימשה כמנהלת סינמטק חולון וב-9 שנים האחרונות שימשה כמנכ"לית עמותת סינמטק ירושלים, האחראית על ניהול ותפעול ארכיון הסרטים הישראלי, הסינמטק ופסטיבל הקולנוע בירושלים. במסגרת תפקידה בסינמטק ירושלים, רגב תרמה לפיתוח פרויקטים חדשים ולשגשוג המוסד לאחר תקופת המשבר והגרעון העמוק בו היה המוסד שרוי.

יו"ר קרן הקולנוע, דורלי אלמגור: "לנועה יש ניסיון עשיר והבנה עמוקה בעולם הקולנוע, והיא הובילה ביד רמה את הפרויקטים שניהלה בעבר ובהם פסטיבל ירושלים, שהפך למוקד עלייה לרגל של אוהבי קולנוע מכל הארץ. אנו שמחים לצרפה לשורותינו ובטוחים ביכולתה להמשיך את פעילותה הענפה של הקרן. אנו מודים לליסה על פעילותה ותרומתה בקרן בשנתיים וחצי האחרונות, ומאחלים לה הצלחה בהמשך".
עם ההודעה על בחירתה אמרה רגב: "אני שמחה על ההזדמנות הניתנת לי לפעול כחלק מקרן הקולנוע הישראלי, אשר בתמיכתה נוצרו במהלך השנים רבים מהסרטים הישראלים העלילתיים המשמעותיים ביותר ופורצי הדרך. בכוחות משותפים עם תעשיית הקולנוע ועם משרד התרבות נפעל למען פריחתה והמשך הצלחתה של היצירה הקולנועית המקומית".
קרן הקולנוע הישראלי נוסדה בשנת 1979 במטרה לתמוך ביוצרי הקולנוע בישראל ולאפשר לחברות הפקה מקומיות להפיק סרטים באורך מלא, לתמוך בהפצת הסרטים ובמכירתם בישראל ובעולם. במהלך השנים, הקרן עמדה מאחורי הפקתם של מאות סרטים ישראליים באורך מלא, שרבים מהם זכו להצלחה בינלאומית בכל רחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה