מינויים

חברת הסייבר Perimeter81 מתרחבת ומצרפת שתי סמנכ"ליות חדשות

ליטל פרוש - דוד מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש, וטל לאופר מונתה לסמנכ"לית המוצר של החברה. עמית ברקת מייסד ו-CEO של חברת Perimeter81: "שהן יתרמו רבות להמשך צמיחת הפעילות העסקית"
מערכת ice | 
ליטל פרוש דוד וטל לאופר (צילום יחצ)
חברת הסייבר Perimeter81 מתרחבת ומודיעה היום (שני) כי היא מצרפת שתי סמנכ"ליות חדשות: ליטל פרוש – דוד מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR) וטל לאופר מונתה לסמנכ"לית המוצר של החברה (VP Product).
המינויים נועדו לתמוך בצמיחתה המהירה של החברה בשוק המקומי והגלובאלי, להגביר את מאמצי הפיתוח העסקי ולהאיץ את פיתוח המוצר.

ליטל פרוש דוד מגיעה לתפקיד הנוכחי עם מעל ל-18 שנות ניסיון בתפקידי משאבי אנוש ומצטרפת ל-Perimeter81 לאחר 15 שנים בענקית הטכנולוגיה אמדוקס. בתפקידה האחרונה שימשה כ-VP HR והייתה אחראית לניהול אופרציית משאבי אנוש של החברה המונה מעל ל-30,000 עובדים ומנהלים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, ניהול של מעל ל-150 מנהלי HR ברחבי העולם בתחומים שונים וכן הובלת חווית העובד בחברה.  לפני כן, שימשה כמנהלת משאבי האנוש של פעילות החברה בישראל.
טל לאופר מגיעה ל-Perimeter81 עם רקע עשיר בניהול מוצר לאחר ששימשה כSenior Product Manager  ב-Checkpoint עבור פתרונות ה-SaaS שלהם.  טרם תפקידה בצ'ק פוינט שימשה כ-Director Product Line Management בחברת התקשורת הגלובאלית Arris, שם ניהלה את קו המוצרים המוביל של החברה ואף זכתה במספר פרסים יוקרתיים. לאופר הינה מנהלת מוצר מיומנת, בעלת רקורד עשיר בפיתוח והשקת מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בתעשיות התקשורת והסייבר ברחבי העולם.
Perimeter81 פיתחה פתרון אבטחת סייבר מתקדם שנועד לפשט את הגישה לרשת מאובטחת עבור עסקים הפועלים במודל עבודה היברידי. הפתרון של החברה מחליף טכנולוגיות אבטחת רשת מיושנות ומבוססות חומרה ומספק פלטפורמת ענן נגישה וקלה לשימוש, שמאפשרת למשתמשים טכנולוגיים ולא טכנולוגיים כאחד להפיק את המיטב מהשימוש ברשת. בשנה האחרונה, הציגה החברה גידול של מעל ל-250% במספר הלקוחות, העובדים ובהכנסות השנתיות. מספר העובדים בחברה צפוי לגדול פי 3 עד סוף שנת 2023.
עמית ברקת מייסד ו-CEO של חברת Perimeter81 מסר "בשנה האחרונה חברת Perimeter81 מציגה צמיחה גדולה הן בכמות הלקוחות ברחבי העולם, הן במספר העובדים והן בהכנסות ועל מנת להמשיך ולתמוך בצמיחה זו אנו שמחים לצרף אל שורותינו את ליטל וטל, אשר מביאות, כל אחת בתחומה, שנות ניסיון רבות והבנה מעמיקה וחדשנית. אין לי ספק שהן יתרמו רבות להמשך צמיחת הפעילות העסקית, תוך התמודדות עם ההזדמנויות והאתגרים העומדים בפנינו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה