מינויים

יו״ר Sodexo ארה"ב מונה ליועץ בכיר בדירקטוריון סבוריט

צעד נוסף לטובת דריסת רגל בינלאומית של החברה המפתחת טכנולוגיה ייחודית לייצור של תחליפי בשר. סרוש מיסטי, יו״ר סודקסו צפון אמריקה ומנכ״ל Homecare worldwide של סודקסו העולמית מצטרף לדירקטוריון
כפיר אדר | 
מנכלית סבוריט רחלי ויזמן (צילום איתיאל ציון)
חברת SavorEat, המפתחת טכנולוגיה ייחודית לייצור של תחליפי בשר, שהכריזה לאחרונה על שיתוף ופעולה בינלאומי ראשון של החברה עם חתימת ההסכם עם אחת מחברות שירותי המזון הגדולות בעולם [SG1], Sodexo הצרפתית, ממשיכה לנוע לכיוון הכרה בינלאומית ומסחור בארה״ב ומדווחת על הצטרפותו של יועץ בכיר חדש לדירקטוריון: סרוש מיסטי, יו״ר סודקסו צפון אמריקה ומנכ״ל Homecare worldwide של סודקסו העולמית.
כחלק משיתוף הפעולה הייחודי עם סודקסו ארה״ב, השתיים צפויות לצאת לפיילוט במוסדות להשכלה גבוהה בארה״ב עוד בשנה האקדמית הקורובה. בנוסף לפיילוט הנוכחי ופיילוטים נוספים הצפויים להגיע בהמשך הדרך - השתיים סיכמו על הצטרפותו של מר מיסטי כיועץ בכיר במטרה למקסם את שיתוף הפעולה, להביא להצלחתו ולייעץ ולהוביל את החברה להכרה ולשיווק בארה״ב.
סרוש מיסטי, המביא לבורד של סבוריט ניסיון ניהולי רב שנים מביא בתחומי אסטרטגיה, טרנספורמציה, צמיחה, M&A ויצירת מודלים ופתרונות המייצרים ערך לטווח ארוך ללקוחות, מצטרף לשורה של יועצים בכירים בתחומם.
סבוריט הוקמה ב-2018 ע"י רחלי ויזמן, פרופ' עודד שוסיוב, המכהן כמדען הראשי של החברה ופרופ' עידו ברסלבסקי. בנובמבר 2020, סבוריט הונפקה בבורסת ת״א וגייסה כ-40 מיליון שקל ממשקיעי עוגן מוסדיים. הטכנולוגיה ייחודית לייצור של תחליפי בשר שפיתחה סבוריט, המשלבת חומרים בפורמולציה חדשנית ממקורות צמחיים, רובוט המשלב ייצור דיגטלי הכולל שיטות בישול מתקדמות של כמה קציצות בו זמנית – תונגש לראשונה לציבור הישראלי בפיילוט הצפוי עם רשת BBB, למענו השלימה החברה את שלב הפיתוח של ה"רובוט שף"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה