מינויים

מנכ"ל חדש לרויאל קנין בישראל

החברה העוסקת בתזונה מותאמת אישית לבריאות בעלי חיים הודיעה על מינויו כריסטיאן טאשב למנכ"ל החברה בישראל: "ישראל הינה שוק דינמי ומתקדם בכל הקשור לתזונת פרימיום של חיות מחמד"
מערכת ice | 
כריסטיאן טאשב מנכ"ל רויאל קנין ישראל (צילום B. Alev)
חברת רויאל קנין (Royal Canin), החברה לתזונה מותאמת אישית לבריאות חתולים וכלבים, מודיעה היום (שלישי) על מינויו של כריסטיאן טאשב ( Kristian Tashev)  למנכ"ל רויאל קנין ישראל.
כריסטיאן טאשב הינו בעל ניסיון עשיר  של 18 שנה בתפקידי ניהול, מכירות ושיווק בחברות בינלאומיות. במהלך עבודתו ברויאל קנין שימש במגוון תפקידים, האחרון שבהם ניהול  אזור בולגריה, סלובניה וקרואטיה. במסגרת תפקידיו השונים הוביל מהלכים שתרמו לצמיחתה העסקית של החברה, ובכלל זה, הובלה וטיפוח של צוותים מקומיים, מיקסום צמיחה לפי יעדים, פיתוח אסטרטגיות מסחריות, שיווקיות ושרשרת אספקה  ויצירה והטמעה של יוזמות אזוריות. כריסטיאן הינו בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בכלכלה ושיווק מ-Cardiff Metropolitan University שבאנגליה.
כריסטיאן טאשב המנכ"ל הנכנס אמר: "ישראל הינה שוק דינמי ומתקדם בכל הקשור לתזונת פרימיום של חיות מחמד. ההשקעה מצד בעלי חיות המחמד בישראל, ברווחתם ובריאותם של הכלבים או החתולים, היא פשוט מעוררת הערצה.  כמותג המוביל בעולם בתחום בריאות חיות מחמד, באמצעות תזונה מותאמת אישית, שמחנו לראות מתוך סקר שערכנו לאחרונה, שגם בישראל, המודעות בקרב הצרכנים, למותג רויאל קנין ולבידולו, הינה גבוהה. אנו נמשיך  בעבודה הצמודה אל מול קהילת הווטרינרים ובעלי מקצוע נוספים בתחום חיות המחמד ונביא לשוק הישראלי את הפתרונות התזונתיים המתקדמים ביותר לכל הצרכים הבריאותיים של חיות המחמד תוך שאנחנו תומכים בעמותות השונות לאימוץ בעלי חיים ומשקיעים בעסקים מקומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה