מינויים

זה האלוף שמונה למנהל הארצי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב

נדב פדן, האלוף במיל', ישמש בתפקיד הבכיר ב-FIDF  ויתמקד בהעמקת ובחיזוק מערכת היחסים של הארגון עם תומכיו באמצעות חיבור הקהילות בארה"ב עם התרבות הישראלית, עם רוח צה"ל וערכיו
כפיר אדר |  1
נדב פדן (צילום דובר צהל)
ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) הודיע היום (רביעי) על מינויו של האלוף (במיל') נדב פדן כמנהל הארצי של הארגון. בתפקידו כמנהל הארצי, יעבוד פדן לצד מנכ"ל ה-FIDF ויתמקד בהעמקת ובחיזוק מערכת היחסים של הארגון עם תומכיו באמצעות חיבור הקהילות בארה"ב עם התרבות הישראלית, עם רוח צה"ל וערכיו.
"נדב עזר לעצב את פני צה"ל ומדינת ישראל במשך יותר מ -36 שנים ומדובר בנכס לעם היהודי", אמר מנכ"ל FIDF סטיבן וייל והוסיף כי: "נדב הוא האדם הטוב ביותר להתחבר לתורמים שלנו בשטח ולבנות גשרים בין הקהילות. אני מצפה לעבוד איתו על מנת ליצור עתיד טוב יותר עבור צה"ל, מדינת ישראל והעם היהודי כולו".
האלוף (במיל') פדן, החל את דרכו בסיירת מטכ"ל ובמהלך 36 שנות שירותו הצבאי, כיהן במגוון רחב של תפקידי פיקוד ביניהם: מפקד פיקוד המרכז, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, מפקד עוצבת הפלדה ומפקד עוצבת אדום. האלוף (במיל') פדן זכה בפרס 'לגיון ההצטיינות' מטעם צבא ארה"ב עת ששימש כנספח זרוע היבשה בארצות הברית בין השנים 2007-2009. פדן בעל תואר ראשון בפילוסופיה באוניברסיטה העברית בירושלים ועיצוב תעשייתי בבצלאל וכן בעל תואר במנהל עסקים ומשפטים מטעם המרכז האקדמי פרס. פדן נשוי ואב לשלושה.
"לאחר שירות ארוך שנים בצה"ל, אני מוכן כעת לשליחות הבאה שלי כמנהל הארצי של ארגון FIDF", אמר האלוף (במיל') פדן. "FIDF זה ארגון שתמיד הערצתי בזכותו עבודתו האדירה והמהפכנית למען חיילי צה"ל ומדינת ישראל. אני מבקש להודות למנכ"ל הארגון, סטיבן וויל, חברי הדירקטוריון ויו"ר הארגון, פיטר וינטראוב על כך שהפקידו בידי אחריות חשובה זו. אני מצפה לפרק הבא שלי, בשירות העם היהודי וייצוג ארגון ה-FIDF", סיכם.
ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF) הוא ארגון ללא מטרת רווח שהוקם בשנת 1981 על ידי ניצולי שואה שהיגרו לאמריקה וחרט על דיגלו עשייה למען חיילי צה"ל. הארגון, המונה 24 סניפים, אחראי למיזמים שונים לרווחת החיילים בתחומי החינוך, הרווחה והתשתיות דוגמת מלגות ללימודים אקדמיים, סיוע לחיילים ממשפחות מעוטות יכולת, תמיכה בפצועי צה"ל ובמשפחות השכול, תמיכה בחיילים הבודדים, אימוץ חטיבות וגדודים ובניית תשתיות רווחה וספורט בבסיסי צה"ל השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארגון הג'ובים (ל"ת)
    ג'ובים 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור