מינויים

מנכ"לית חדשה לאלו"ט, את מי בחר הוועד המנהל?

ד"ר שרון צחורי נבחרה לעמוד בראש האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם החל מ-1 במאי 2021, תחליף את מר יואב חפר, שכיהן כמנכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות והודיע לפני מספר חודשים על רצונו לפרוש מתפקידו לעיסוקיו הפרטיים.
כפיר אדר | 
שרון צחורי (צילום אפרת שררה)
הוועד המנהל של אלו"ט אישר את מינויה של ד"ר שרון צחורי כמנכ"לית אלו"ט. לאחר שתכנס לתפקידה ב-1 במאי 2021, צחורי תחליף את מר יואב חפר, שכיהן כמנכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות והודיע לפני מספר חודשים על רצונו לפרוש מתפקידו לעיסוקיו הפרטיים.
חפר מילא את תפקידו באמונה ובהצלחה רבה. במהלך כהונתו העמותה צמחה במהירות על מנת לתת מענה לגידול בצרכים של אוכלוסיית הילדים והבוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם. העמותה צלחה גם את אחת התקופות הסוערות ביותר שעברו על מדינת ישראל ועל אלו"ט בעקבות משבר הקורונה . את כל אלה הוביל יואב בשיתוף פעולה עם כל עובדי ומנהלי אלו"ט המסורים, עם מנהיגות ההורים המתנדבים ועם נציגי הצבור הפועלים בהתנדבות לקידומה של אלו"ט.
במקביל לעבודתה כרופאת ילדים כיהנה ד"ר צחורי במספר תפקידי ניהול מרכזיים במכבי שרותי בריאות, כרופאת ילדים מחוזית במחוז המרכז, כמנהלת היחידה לבקרת בתי חולים, כמנהלת רפואית של מחוז הדרום במכבי. כמו כן כיהנה כסגנית המנהל הרפואי במרכז הרפואי קפלן. בכל תפקידיה זכתה להערכה רבה כרופאה וכמנהלת.
הוועד המנהל של אלו"ט הודה לחפר על תרומתו הרבה ואיחל לד"ר שרון צחורי הצלחה במילוי תפקידה החשוב כל כך לקהילת הילדים והבוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם. חפר עצמו מסר: "אני מודה לכל עובדי ומנהלי אלו"ט, להורים ולכל השותפים במשרדי הממשלה וברשויות השונות על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי למלא את התפקיד החשוב והמרגש הזה".   
לדברי ד"ר שרון צחורי: "אני מודה על האמון שניתן לי ומבינה את גודל המשימה החשובה המוטלת עלי. קהילת הילדים והבוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם ניצבת בפני אתגר גדול עם יציאת המשק ממשבר הקורונה על כל המשתמע מכך.  לאלו"ט צוות עובדים ומנהלים מסור ויחד איתם ועם ההורים, נציגי הציבור  וכל יתר השותפים אעשה ככל יכולתי כדי להצעיד את אלו"ט להישגים רבים עוד יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה