מינויים

פרופ' בנעד גולדווסר מונה ליו"ר הדירקטוריון של אינספירה טכנולוגיות

כיו"ר הדירקטוריון, פרופסור גולדווסר ישתמש בניסיון העבר שלו בהובלת חברות פרטיות וציבוריות.  גולדווסר החל את דרכו כמנתח אורולוגי בבתי חולים מובילים בישראל ובארה"ב ולאחר מכן הקים וניהל מספר חברות מכשור רפואי 

אורן שטרנברג |  1
פרופסור בנעד גולדווסר (צילום אינספירה)
אינספירה טכנולוגיות בע"מ, חברת טכנולוגיה בתחום הרפואה הודיעה על מינויו של  פרופסור בנעד גולדווסר ליו"ר הדירקטוריון. פרופסור גולדווסר מביא עימו ניסיון רב בהקמה, פיתוח והובלת אקזיטים מוצלחים של חברות מכשור רפואי רבות בשלושת העשורים האחרונים. כיו"ר הדירקטוריון, פרופסור גולדווסר ימנף את ניסיונו בהובלת חברות פרטיות וציבוריות, על מנת לקדם ולסייע לצמיחה של אינספירה טכנולוגיות.
 
פרופסור גולדווסר החל את דרכו כמנתח אורולוגי בבתי חולים מובילים בישראל ובארה"ב ולאחר מכן הקים וניהל מספר חברות מכשור רפואי. בשנת 1993 הוא  היה אחד מהמייסדים של  חברת Vidamed Inc, שהפכה לציבורית ב- NASDAQ בשנת 1995 ונמכרה מאוחר יותר ל- Medtronic Inc (סימול: MDT). לאחר מכן הקים יחד עם קובי ריכטר את מדינול בע"מ, אחת מחברות המכשור הרפואי המצליחות ביותר, אשר שיתפה פעולה עם בוסטון סיינטיפיק (סימול: BSX) בשיווק ומכירת הסטנטים פורצי הדרך שלה לפתיחת העורקים הכליליים של הלב. כמייסד ומנכ"ל של חברת ההון סיכון Biomedical Investments Ltd, פרופסור גולדווסר היה אחראי על כמה אקזיטים מוצלחים, בין היתר של חברת XTL Ltd ((NASDAQ: XTLB וקולבר בע"מ שנמכרה לג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול: JNJ).
"החזון של אינספירה טכנולוגיות ריגש אותי מהרגע הראשון משום שיש לה הזדמנות להביא פתרון משמעותי ובעל השפעה מהותית בתחום הנשימה וחמצון הדם. הפתרון של אינספירה מרחיב את האפשרויות לטיפול נשימתי בחולים שאחרת יטופלו בהנשמה מלאכותית או שלא יטופלו כלל בגין חוסר נגישות לטיפול נמרץ" אמר פרופסור בנעד גולדווסר. "כיו"ר הדירקטוריון, אני מצפה להצטרף למסע של אינספירה לטווח הארוך ולעזור בשינוי אופן הטיפול בקרב אנשים הסובלים ממחלות נשימתיות".
אינספירה טכנולוגיות הינה חברת טכנולוגיה רפואית חדשנית בתחום התמיכה הנשימתית. החברה פיתחה מערכת תמיכה נשימתית פורצת דרך, מערכת ה ART, המחמצנת את הדם באופן ישיר, מעלה ומייצבת את רמות החמצן של המטופל באופן מיידי. מערכת ה ART מהווה אלטרנטיבה למכונות הנשמה מלאכותיות פולשניות ומונעת את הצורך בתרדמת או צנרור קנה. הפתרון של אינספירה מוריד את הסיכונים והעלויות של ההנשמה מכיוון שהוא מאפשר למטופלים להישאר ערים וניידים במהלך הטיפול. פשטות השימוש במערכת מאפשר שימוש רפואי רחב מחוץ לגבולות חדרי הטיפול הנמרץ.
"לפרופסור בנעד גולדווסר ניסיון עשיר בתחום ואין מתאים ממנו להובלת פיתוחים טכנולוגיים בתחום הרפואי", אמר דגי בן נון, מייסד ומנכ"ל אינספירה. "אנו מצפים לעבוד עם פרופסור גולדווסר כיו"ר הדירקטוריון, הוא מעניק ניסיון ותובנות רבות שיתרמו לצמיחה נוספת של החברה. פרופסור גולדווסר יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת החברה על מנת להוביל את פיתוח הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו – הAUGMENTED RESPIRATION TECHNOLOGY  (ART), מערכת התמיכה בנשימה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בינתיים רק דיבורים
    נגעל 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם רעיון ואתם מבלבלים תמח עם הרעיון הזה. אם היה לכם מוצר למה המוצר לא נוסה באף בית חולים בזמן שהיו חסרות בארץ מכונות הנשמה בגלל הקורונה? נשמע שחוץ מרעיון וקונספט אין לכם הרבה אם אתם רוצים לפתח מוצר שהצהרתם עליו כבר ב2017. רק בפנטזיות המוצר הזה קיים בינתיים
    סגור