מינויים

אלי אדדי מונה לתפקיד סמנכ"ל הקמעונאות בסלקום

מנכ"ל דינמיקה שימשיך בתפקידו, מצטרף לרשת הסלולר ובמסגרת תפקידו יכהן כחבר הנהלה, ינהל את פעילות הריטייל של גולן טלקום וסלקום. אבי גבאי: "חיזוק משמעותי להנהלת סלקום"
כפיר אדר | 
אלי אדדי (צילום יחצ)
קבוצת סלקום הכריזה אמש (שני) על מינויו של אלי אדדי לתפקיד סמנכ״ל הקמעונאות וחבר הנהלה בסלקום. אדדי ירכז את הפעילות הקמעונאית בגולן טלקום ובסלקום וימשיך לכהן כמנכ"ל רשת דינמיקה.
אדדי (44) הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון. בתשע השנים האחרונות מכהן אדדי כמנכ"ל דינמיקה. אדדי מגיע לתפקיד עם יכולות וניסיון רב בעולם הקמעונאות, לאחר שתחת ניהולו הפכה דינמיקה לרשת המובילה בתחום, הנמצאת בצמיחה מתמדת במכירות ובהכנסות.
אדדי הוביל מהלכים  משמעותיים כמו מיתוג מחדש של דינמיקה, השקת אתר e-commerce, פיתוח פעילות ענפה ופתיחת סניפים באילת, איחוד עם חברת מובילאב המעניקה שירות תיקון ייחודי עם טכנאי עד הבית, וכניסה לשוק המוסדי כיבואן הרשמי של אפל וסמסונג.
אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, התייחס למינוי של אלי אדדי ואמר: "אלי אדדי מהווה חיזוק משמעותי להנהלת סלקום אחרי שהצעיד את החברה לעידן הדיגיטל וניהל את דינמיקה בצורה טובה בהתמודדות עם משבר הקורונה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה