מינויים

מנכ"ל שופרסל היוצא בג'וב מפתיע: שיתוף הפעולה עם רותי ברודו נחשף

GreenOnyx, חברת האגרי-טק הישראלית, הכריזה על השקת Wanna Greens - הירק הירוק הקטן ביותר בעולם, המבוסס על צמח הוולפיה, אותו תמכור השפית רותי ברודו לראשונה בעולם. בנוסף, אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל היוצא, מצטרף לדירקטריון החברה
מערכת ice |  3
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
GreenOnyx, חברת האגרי-טק הישראלית, הכריזה על השקת Wanna Greens - הירק הירוק הקטן ביותר בעולם, המבוסס על צמח הוולפיה. מוצר חדשני העומד לחולל מהפכה בתעשיית המזון הטרי ובהרגלי התזונה של הצרכנים.
במסגרת שיתוף פעולה פורץ דרך עם השפית המוערכת רותי ברודו וקבוצת R2M, ה-wanna greens יהיו זמינים לרכישה במעדניות הקבוצה ויסמנו את תחילתו של עידן חדש בצריכת ירקות טריים. המוצר יימכר באריזה של 50 גרם במחיר של 12 שקל.
לצד ההתחדשות והתקדמות צרכנית וטכנולוגית, אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל היוצא, מצטרף לדירקטריון GreenOnyx. וטרמן (50), בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת שופרסל ולפני כן כמנכ"ל רשת Be שם הוביל וטרמן את השקת הרשת ומיצובה כשחקן משמעותי בשוק הפארם בישראל. 
Wanna Greens הוא תוצר של טכנולוגיית ה- Quantum-Farm המהפכנית שפותחה על ידי ד"ר ציפי שהם, ביולוגית, שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה. ה- Quantum-Farm היא חווה פנים-מבנית, אנכית ומודולרית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות של אוטומציה ובינה מלאכותית. היא מחקה את הצמיחה הקוונטית שניתן לזהות בטבע, מאפשרת גידול בר-קיימא ומהווה מהפכה אמיתית בתחום החקלאות.
שיטת הגידול הייחודית מאפשרת ייצור יעיל, נקי וסטרילי של Wanna Greens תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים ומזעור השימוש במשאבים. החקלאות הקוונטית מפחיתה את עלויות האנרגיה פי שלושה, עלויות העבודה פי שלושה וחצי, צורך בשטח פי שלושה ומקצצת במחצית את עלויות הציוד. 
Wanna Greens מציע יתרונות עצומים בחבילה קטנה. הוא מכיל ערך תזונתי גבוה במיוחד, עם יותר ברזל מתרד, יותר אבץ מברוקולי וקייל, ויותר אשלגן מכל ירק אחר. הירק נוח ופשוט לצריכה, מספר כפות שלו, זה כל מה שהגוף שלך צריך. הוא נשאר טרי במקרר למשך שבועות, ובזכות גידולו בסביבה סטרילית, אין צורך לשטוף אותו לפני האכילה. טעמו העדין מאפשר לו להשתלב בקלות בכל ארוחה, בין אם מתוקה או מלוחה. בנוסף, Wanna Greens מאושר כמוצר Non-GMO, לאחר שעבר את ההסמכה המחמירה של פרויקט The Non-GMO.
במסגרת ההשקה, GreenOnyx מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם השפית המובילה רותי ברודו וקבוצתR2M, יהיה זמין באתר הדליקטסן של רותי ברודו, בסניפים נבחרים, וברשת קבוצת  R2M.
עם השקה זו, GreenOnyx ושותפיה מסמנים את תחילתו של עידן חדש בתחום התזונה והחקלאות, מציעים לצרכנים דרך חדשנית, נוחה ובריאה לשלב ירקות טריים בתפריט היומי שלהם. Wanna Greens צפוי לשנות את פני תעשיית המזון הטרי ולהוביל את המהפכה הבאה בתחום הטכנולוגיות החקלאיות.
WANNA GREENS greenOnyx (צילום: אסף קרלה)
בעלי המניות העיקריים בגרינאוניקס הם המייסדים ד"ר ציפי שהם, המשמשת מנכ"לית החברה, ובן זוגה בני שהם, שמחזיקים יחד בהון המניות העיקרי של החברה (בדילול מלא), וחברת וילאר אינטרנשיונל, שבשליטת שלמה טיסר. בעל מניות מעניין נוסף הוא אהרון פוגל וגם מכהן כיו"ר הדירקטוריון שלה. 
מחזיקי מניות הנוספים: פרופ' רות ארנון, מפתחת תרופת הקופקסון של טבע; מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט; ד"ר גדעון שטיין, המדען הראשי בחברת מובילאיי; פרופ' שמעון אולמן, שהיה ממייסדי חברת אורבוטק; קלמן שחם — אחד מצמד המייסדים והבעלים של בית ההשקעות אלטשולר שחם; וגם קיבוץ מגל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מחרים את שופרסל
    תרח הזקן 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופרסל, מחירים גבוהים שרות גרוע
    סגור
  • 1.
    אני אוהב את החיוכים של רותי
    שם 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן מחייכת. אי אפשר כבר להסתכל עליה מרוב שהיא מחייכת ומקרינה חום ואהבה. השמאלנים האלה שכל יום בוכים ומאיימים על ירידה מהארץ הם כל כך סקסיים!
    סגור
  • לא משחקת את המשחק
    אמילי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיזהר דווקא מאלה שמחייכים כל הזמן...
    סגור