מינויים

מי עדן במינוי בכיר: זה המנכ"ל החדש של החברה

תאגיד המשקאות הבינלאומי Primo Water  מכריז על מינויו של יוני ארליך למנכ"ל הקבוע של קבוצת מי עדן, לאחר ששימש כממלא מקום מנכ"ל בחצי שנה האחרונה
מערכת ice | 
פרסומת מי עדן (צילום יח"צ)
לאחר ששימש כממלא מקום מנכ"ל בחצי השנה האחרונה, תאגיד PRIMO מכריז היום (ד'), על מינויו של יוני ארליך למנכ"ל של קבוצת מי עדן.
ארליך (46) החל את דרכו בקבוצת מי עדן מי עדן לפני כ-10 שנים וביצע מגוון תפקידים. עד לתפקידו האחרון שימש ארליך כסמנכ"ל השיווק והפיתוח עסקי  ובמסגרת זו היה אחראי על הפעילות הקמעונאית של מי עדן וכן על הפעילות הפרסומית והשיווקית של הקבוצה בכל התחומים – בקבוקי מים מינרליים, כדי מים מינרליים, ברי מים ופתרונות קפה לעסקים ולפרטיים תחת המותג פאוזה. 
 
בחצי השנה האחרונה הוביל ארליך את מי עדן במספר מהלכים משמעותיים. הראשון והגדול שבהם, הוא העברת ההפצה הקמעונאית של החברה מחברת יפאורה תבורי לחברת טמפו לאחר 17 שנים, עבור הגברת נוכחות המותג בשווקים אליהם טרם הגיעה מי עדן ופיתוח והשקת מוצרים חדשים בתחום המים המינרליים.

יוני ארליך (צילום אילן בשור, יוטיוב/ מי עדן)
לצד המהלכים העסקיים, הוביל ארליך פרויקט משמעותי במיוחד, הפקת מהדורת בקבוקים מיוחדת שנועדה להעלות את המודעות להחזרת החטופים, תוך מחיקת צבעי הקשת הצבעוניים המזוהים עם מי עדן עם המסר- "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים", כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים נתרמו למטה המאבק למשפחות החטופים. 
בחודשים הקרובים צפוי ארליך להוביל את ההשקה של "סודה מי עדן", מוצרי מים מינרליים בהגזה חזקה שצפויים להפוך למנוע צמיחה משמעותי של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה