מינויים

חברת "צרפתי צבי ובניו" במינוי מסקרן: זה יו"ר הדירקטוריון החדש

חברת "צרפתי צבי ובניו" מדווחת כי גידי אלטמן מונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. משה צרפתי, מנכ"ל משותף צרפתי צבי ובניו: "אני בטוח כי היכרותו העמוקה עם שוק ההון וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה"

מערכת ice | 
משה צרפתי (צילום אילן בשור, shutterstock)
חברת "צרפתי צבי ובניו" מחזקת את דירקטוריון החברה ומציינת כי גידי אלטמן מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה בתחילת חודש מרץ. אלטמן יחליף את צבי צרפתי, מייסד החברה, אשר ישמש כנשיא חברת "צרפתי צבי ובניו".
לאלטמן ניסיון וידע מרשים בתפקידים בכירים בבנק לאומי. אלטמן עבד בבנק לאומי במשך למעלה מ-30 שנה, כאשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל בכיר, ראש החטיבה המסחרית וחבר הנהלת הבנק.
מאז פרישתו מבנק לאומי, מכהן גידי אלטמן בשורה של תפקידים ביניהם יו"ר פרידנסון, חמת, רבל ועוד. אלטמן טרם כיהן בדירקטוריונים של בנק לאומי ארה"ב, יו"ר חברת  איי.אי.ס בע"מ, יו"ר וועדת האשראי של הפניקס חברה לביטוח בע"מ.
משה צרפתי, מנכ"ל משותף של חברת "צרפתי צבי ובניו", התייחס למינוי המדובר וציין: "אני מברך את אלטמן  עם הצטרפותו לדירקטוריון החברה. אני בטוח כי היכרותו העמוקה עם שוק ההון וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה וביסוס מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן למגורים המובילות בישראל באחת מהתקופות המאתגרות עימן מתמודדת המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה