תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' נכנס בינון מגל: "כל החיים תישאר מסכן ואפס"

ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', טען לפני מספר ימים כי הוא לוקח הפסקה מציוצים בנוגע לפוליטיקה בטוויטר, זאת לאחר שקיבל איומים קשים על חייו, אך זה החזיק מספר ימים בלבד אחרי שתקף את ינון מגל: "אני לא שם על מי שאיים עליי. ינון מגל אתה תישאר כל החיים שלך מסכן ואפס 
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום ויקיפדיה-סטודיו תומאס תומר שלום)
ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', הפך לשם חם במיוחד בטוויטר שם הוא מצייץ פעמים רבות על מגוון נושאים, שהגדול שבהם הוא פוליטיקה. אתמול (רביעי) העלה ברקוביץ' הבן ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא נכנס במגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל.
בציוץ שהעלה ליאור ברקוביץ' לחשבון הטוויטר שלו הוא כתב כי "טוב אז לפני שלושה ימים קיבלתי איומים על חיי שאפסיק לצייץ לכל מה שקשור לפוליטיקה. אז אני מצטער אני לא שם על מי שאיים עליי וינון מגל אתה תישאר כל החיים שלך מסכן ואפס לילה טוב".
כזכור, רק לפני מספר ימים, העלה ברקוביץ' ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף כאמור כי הוא מקבל איומים על חייו, וכי הוא לוקח פסק זמן מציוצים פוליטיים, מה שכמובן לא החזיק מעמד יותר מדי זמן: "קיבלתי איומים קשים והחלטתי שאני לוקח פסק זמן מציוציי הפוליטיקה. חבל שזה הגיע לרמה כזאת. בריאות ואושר לכולם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל עכשיו תתחיל לחטוף באמת
    הבורר 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ברקו הגדול וגם הבן יכנסו בך מגלון.תתחיל לחטוף מילולית מ 2 .
    סגור
  • 1.
    די מספיק עם הטמבל הזה .
    מאיר 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
    סגור