תקשורת ומדיה

טלי גוטליב במסר מאיים: "שקמה ברסלר - מוטב לך להיזהר, האמת תתגלה"

על רקע פרסום תיאוריית הקונספירציה הקושרת את משפחת ברסלר עם יחיא סינוואר ואירועי ה-7 באוקטובר, חברת הכנסת פרסמה ציוץ חדש ובו כתבה: "קמה ברסלר מוטב לך להיזהר. טוב עשית כשברחת מהארץ עם פרוץ המלחמה.האמת סופה להתגלות"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשבוע שעבר טלי גוטליב פרסמה תיאוריית קונספירציה הקושרת את משפחת ברסלר והמוסד למנהיג חמאס, יחיא סינוואר. גוטליב טענה כי הצדדים היו בתקשורת וכי דיברו על אירועי ה-7 באוקטובר (טרם המלחמה), וקיבלה על כך ביקורת חריפה במיוחד, כולל מראש השב"כ עצמו. היום (ראשון), חברת הכנסת פרסמה ציוץ ברשת X (טוויטר לשעבר) והודיעה לשקמה ברסלר כי עליה "להיזהר".
"שקמה ברסלר מוטב לך להיזהר. טוב עשית כשברחת מהארץ עם פרוץ המלחמה. אמנם מחקת את כל ציוצייך המסיתים והממרידים אך הכל שמור". בהמשך כתבה גוטליב: "לפני שאת מדמיינת שאסיר חסינות קבלי מכתב אזהרה ממני. אמנם אירגוני המודיעין יחד עם התקשורת מגוננים עליך, אך עם ישראל לא טיפש. האמת סופה להתגלות. לא לעולם חוסן".
   
כזכור, לאחר התיאוריה אותה הפיצה גוטליב, ראש השב"כ הבהיר: "כידוע, סעיף 19 לחוק שירות הביטחון הכללי קובע בין היתר כי זהותם של עובדי השירות, בעבר או בהווה, חסויה ופרסומה אסור", אמר רונן בר. "מעשיה של הח"כית גוטליב הם מעשה עבירה מובהקים ועל פני הדברים הם מהווים גם עוולה אזרחית, אולם פנייתי מתמקדת בפגיעה בביטחון המדינה, אשר בוצעה ביודעין ובמכוון, ובהעמדתו של עובד שירות ובני משפחתו בסיכון לחייהם ולשלומם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תנו לחיות לחיות
    בר כוכבא 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לגבי גוטליב נאמר ....תנו לחיות לחיות
    סגור