תקשורת ומדיה

ח"כ מהמחנה הממלכתי בבשורה לתושבי העוטף: "טילים ימשיכו לעוף"

חבר הכנסת מטעם המחנה הממלכתי מתן כהנא התראיין הבוקר לתוכניתם של ענת דוידוב ואודי סגל והתייחס למלחמה המתנהלת למעלה משלושה חודשים וגם ליום שאחר המלחמה: "מי שחושב שלא יעופו כאן טילים מהרצועה, טועה"
מערכת ice |  1
מתן כהנא (צילום יוסי זליגר)
המלחמה בעזה חצתה כבר את יום ה-100 שלה וסיומה לא נראה באופק. הבוקר התראיין חבר הכנסת מתן כהנא מטעם המחנה הממלכתי לשרון דוידוב ואודי סגל ב-103FM והתייחס למלחמה שעשויה להתפתח לרב זירתית וגם לשאלת היום שאחרי. 
"אם מישהו חושב שלא יעוף מעזה אף טיל, הוא טועה" פתח כהנא את דבריו והתייחס לאפשרות היציאה של צה"ל מהרצועה: "בעזה יש אויב אכזר שלא משנה את דרכיו, נצטרך לראות כיצד נחזיר את האוכלוסייה בעוטף, ממשלת החירום הוקמה כדי לטפל במלחמה ולהוביל אותה, אין לנו שותפות אידיאולוגית עם הממשלה, כשנראה שאנחנו כבר לא משפיעים ושואלים הרבה שאלות ולא מקבלים עליהם תשובות אנחנו נשקול מה צריך לעשות" אמר כהנא.
כזכור עם פרוץ המלחמה בעזה לאחר מתקפת הטרור של חמאס ב-7.10 הודיע בני גנץ כי הוא מעוניין להיכנס לממשלה כדי לתרום למאמץ המלחמתי. עם זאת גנץ הבהיר כי כניסתו היא אך ורק לצורך המלחמה ולאחר סיומה חברי מפלגתו ישובו לאופוזיציה. בינתיים נראה כי עדיין לא ברור אם ומתי המלחמה תסתיים, מה שמעלה את השאלה מתי שותפות זו תיגמר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם טייס לשעבר כזה, אין פלא שיש טייסים סרבנים
    אבי אבי 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטייס נכנע עוד לפני שמיצינו את הפעולה טייס שמשדר חולשה לעם משדר כניעה לטרור מחליש את מורל החיילים עדיף שהיה שותק ולא פותח את פיו ואז אולי היה מתקיים הפסוק גם אויל מחריש חכם יחשב אבל הוא פתח את פיו ואז אנו מבינים להטיס מטוס לא בהכרח מעידה על חוכמה אלא על יכולות תיפעול בלבד.
    סגור