תקשורת ומדיה

תכנית הרדיו האהובה יורדת משידור: המגיש נפרד בעצב

מנחם גרנית, איש הרדיו הוותיק, הודיע למאזיניו בכאן 88FM, על ירידת התכנית 'שלושים ושלוש ושליש' אחרי שנים ארוכות של שידור. גרנית השמיע את 'ארמס אוף מארי' בפעם האחרונה ובכך חתם את הפרק הזה בתחנה
מערכת ice |  2
רדיו (צילום pixabay)
מנחם גרנית, איש הרדיו הוותיק, הודיע למאזיניו בכאן 88FM, על ירידת התכנית 'שלושים ושלוש ושליש' אחרי שנים ארוכות של שידור. גרנית השמיע את 'ארמס אוף מארי' בפעם האחרונה ובכך חתם את הפרק הזה בתחנה.
ב-2017 היה חבר בצוות הפירוק של רשות השידור ובעקבות הקמת תאגיד השידור הישראלי הוא עורך ומגיש תוכניות מוזיקה שבועיות ב-כאן 88 בשם "שלושים ושלוש ושליש". בימי ראשון הוא משדר תוכנית בשם "אלבום לאי בודד", המיוחדת לאלבומים קלאסיים מתחום הפופ והרוק הבין-לאומי.

בשנת 2008 גרנית פרש מרשת ג', הקים את אתר האינטרנט של רשת ב', והיה העורך הראשי שלו בחטיבת החדשות של קול ישראל. שם הוא קידם תהליכים של שימור, הצלה ודיגיטציה של הקלטות הארכיון של קול ישראל והיה אחראי על תחנות הרדיו החינוכי של קול ישראל בבתי ספר תיכון ובמכללות ברחבי הארץ.
בשנת 2012 הטיל עליו מנכ"ל רשות השידור דאז יוני בן מנחם להקים את יחידת המדיה הדיגיטלית של רשות השידור וב-2016, לקראת סגירת רשות השידור התמנה למנהל בפועל של חטיבות ההנדסה של קול ישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודה לאל. קשה להאזין לו. הקול שלו לא עובר רדיו (ל"ת)
    יוני 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם האתר הזה יסגרו מתישהו כמוי 13 (ל"ת)
    לל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור