תקשורת ומדיה

עידן עמדי משיב אש: "אין לכם מה להגיד? סתמו ת'פה"

לאחר שהדוגמנית נטלי דדון שיתפה באינסטגרם: "כל מה שבא לי לומר לכולכם זה סתמו ת'פה", גם הזמר והלוחם במילואים עידן עמדי, משתף בסרטון: "לכל מי שאין לו משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה"
 
מערכת ice |  4
עידן עמדי
לאחר שהדוגמנית ומנחת הטלוויזיה נטלי דדון, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו כתבה: "מדליקה את הטלוויזיה במוצ"ש וכל מה שבא לי לומר לכולם זה סתמו ת'פה", גם הזמר והלוחם במילואים, עידן עמדי, מצטרף לטרנד ומצלם סרטון בו מבהיר: "לכל מי שאין לו משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה".
עמדי, אשר משרת כלוחם מילואים ביחידת ההנדס הקרבית מאז פרוץ אירועי ה-7 באוקטובר, לא מרבה לשתף בדעותיו הפוליטיות או לפנות לפוליטיקאים כאלו ואחרים. למרות זאת, בתקופה האחרונה אנו רואים אותו מפרסם את דעותיו בנוגע לקרע שנוצר בעם, והוא בהחלט לא חוסך בביקורת, כמו גם בסרטון שהעלה היום (מוצ"ש).
"אחרי 90 ימים של לחימה, אנחנו ממשיכים להשמיד את מרחבי השיגור ואת המוסדות השלטוניים של ארגון הטרור החמאס", הוא אומר. "אני מצטרף לאחיי המילואימניקים בקריאה לכל הפוליטיקאים, לכל גופי התקשורת ובכלל לכולם, לכל מי שאין לו  משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה. עם ישראל חי".
דבריו של אחד הזמרים האהובים במדינה כבר הספיקו להדהד בתקשורת על אף העובדה שהוא פרסם את הסרטון רק בשעות האחרונות. אין ספק כי גם בלחימה ניתן להרגיש את המתח והקרע של העם, המושפעים רבות מחוסר ההסכמות בזירה הפוליטית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק. אוהבים אותך עמדי השפוי בסדום.
    שני 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בא לי לצעוק עד לאולפנים ולכל הפנאלים שמקשקשים שטויות שישמעו חזק וברור אוהבים אותך עמדי המלך וכל השאר קשקשנים. עם ישראל חיי ניצעק את זה בכל העוצמות שיכאב באוזניים למי שכאב לו.
    סגור
  • 2.
    צודק ובגדול. עושים לנו נזק גדול (ל"ת)
    סימה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    אז איך יתפרנסו בלי להרעיל את האווירה ?
    יהודה קפלן 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אלה העיתונים שחייבים להרעיל, להפיץ לשון הרע... אחרת לא יחיו כמו שצריך.
    סגור
  • למדו מהביבי שלך ומשאר הדפריםאיך להרעיל, להסית ולהחריב. (ל"ת)
    דני 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור