תקשורת ומדיה

כוכב הרשת מסתבך: "עושה לישראל נזק בין-לאומי"

לאחר שהעלה סרטון "הומוריסטי" לרשתות החברתיות בו הציג מבנה הרוס מרצועת עזה כ"מלון גוש קטיף", הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן מסתבך עם צה"ל: "נכנסתי באישור צבאי, לא פעלתי על דעת עצמי"

מערכת ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
הקומיקאי גיא הוכמן, אשר במסגרת המלחמה קיבל מצה"ל את התואר "קצין חיוך ראשי" ומקפיד לעלות תכנים משעשעים על המלחמה, הסתבך לאחר שהעלה סרטון לרשתות החברתיות.
על פי פרסום של נועם כהן וניר דבורי בN12, הוכמן העלה בסוף השבוע סרטון "הומוריסטי" מתוך אזור הלחימה בעזה אשר בו ערך סיור לצופים במבנה הרוס שעל קירותיו נכתב "מלון גוש קטיף".
בסרטון המדובר, הוכמן הראה את החדרים של המבנה ההרוס ואמר: "בוודאות האדריכל ערבי וכמובן מטבח ערבי-נאצי עם תנור לשריפת אנשים, וכל התענוג הזה כמובן בחינם - קוד קופון Free Palestine. וגולת הכותרת שלנו, הנוף הפסטורלי עם הדגל הסופר-כחול-לבן, כדי שכל הנאצים לא ישכחו מי הסופר-בעל-בית פה".

בעקבות דברים אלו, החלו צופים פרו פלסטינים לשתף את הסרטון ובתגובות ניתן היה להבחין במשתמשים ישראליים שהתנגדו לדבריו של הוכמן וכתבו בין היתר: "אתה מחדל של צה"ל". הוכמן, שנכנס באישור סגן מפקד החטיבה שפועלת ברצועת עזה, הסבתך בשל העובדה כי לאותו גורם אין את הסמכות לאשר את כניסתו לאזור הלחימה. מצד גורם צבאי שבקיא בפרטים נמסר: "זה חמור ועושה לישראל נזק בין-לאומי".

הוכמן, שהסתבך קשות בעקבות העלאת הסרטון לרשתות החברתיות, מסר בתגובה: "נכנסתי באישור צבאי, לא פעלתי על דעת עצמי. נכנסתי לשמח את הלוחמים שביקשו וכה צריכים את זה בהפוגות הלחימה".
עוד הוסיף: "אני מקדיש את כל זמני ומרצי ב-3 החודשים האחרונים בלהעלות את מורל החיילים ואעשה כך ככל שאדרש, בכל מקום ובכל גזרה. ניפגש בשחייה משותפת בחוף של נובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה