תקשורת ומדיה

טלי גוטליב מתפטרת מהקואליציה? זו התשובה שלה

על רקע הביקורתיות של חברת הכנסת כלפי הקואליציה, נשמעו אמירות שונות בנוגע לאפשרות שהיא תתפטר בקרוב מהממשלה. בתגובה, גוטליב פרסמה ציוץ ברשת X (טוויטר לשעבר) ובו כתבה: "אני כאן, הקואליציה כאן, אין לי כוונה ללכת לשום מקום"
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
טלי גוטליב היא אחת מהפוליטיקאיות המדוברות ביותר בתקשורת, וזאת על רקע מעורבותה הבולטת ברשתות החברתיות והביקורתיות שהיא אינה מפחדת להפגין – כלפי כולם. אתמול (שני), העלתה חברת הכנסת לחשבון שלה ברשת X (טוויטר לשעבר) ציוץ מסקרן במיוחד שרומז לנו על השיח סביבה.
"סיפרו לי שפורסם שאני מתפטרת מהקואליציה. אחלה חלום", היא כותבת. "אני כאן. הקואליציה כאן. ואין לי כוונה ללכת לשום מקום. אם אנשי הליכוד יתנו בי אמון אהיה כאן עוד זמן רב, צר לי לגדוע את שמחתכם בטרם עת". התגובות לפרסום היו מעורבות: גולשת אחת כתבה:  " אל תתפטרי! רק את מראה את הפרצוף האמיתי והעלוב של הממשלה הזו!", ואילו משתמש נוסף הגיב: "אלופה! אישה אמיצה ומוערכת".
   
נראה כי הדברים מגיעים על רקע האמביוולנטיות של גוטליב – אשר מחד גיסא ידועה כתומכת כמי שהייתה תומכת נלהבת של נתניהו, ומאידך גיסא לא חוסכת בביקורת כלפי הקואליציה וכלפי ראש הממשלה באופן ספציפי. יש מי שמיהר להכריז כי התנהגותה המשונה מבשרת על התפטרותה מהקואליציה, אך לה היה דווקא חשוב לשים תמרור עצור ולהסביר:  "לא הולכת לשום מקום
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי גוטליב
    אא 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את אשה אמיצה וימנית אמיתית אוהבת את עם ישראל וארץ ישראל יותר מגנץ וגלנט ואפילו מנתנייהו
    סגור
  • 1.
    טלי ראשת ממשלה בקרוב
    חיים 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש מצב בהחלט
    סגור
  • קדימה לראשות הממשלה אחת הנשים שמתאימות ככפפה ליד (ל"ת)
    אבי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור