תקשורת ומדיה

ערכה מסיבה עם קוד לבוש "כמעט עירום" - ועומדת בפני סכנת מאסר

מסיבה מסקרנת במיוחד נערכה לאחרונה ברוסיה, כאשר הכוכבת המקומית, נסטיה איבלייבה, הכריזה כי קוד הלבוש לאירוע יהיה "כמעט עירום". מפורסמים רבים אשר נענו לדרישה כעת עומדים בפני ביקורת ציבורית נרחבת, ומארגנת המסיבה נמצאת בסכנת מאסר 
מערכת ice | 
נסטיה איבלייבה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
אין זה סוד כי רוסיה נמצאת כבר תקופה ארוכה במלחמה כנגד השכנה אוקראינה, מה שהוביל לסנקציות כלכליות נרחבות על המדינה. עם זאת, כנראה שזה לא הפריע למפורסמים המקומיים להמשיך בחייהם ולערוך מסיבה שנויה במחלוקת במיוחד. נסטיה איבלייבה, כוכבת ובלוגרית רוסית, ערכה מסיבה ובה קוד לבוש אחד – (כמעט) עירום לגמרי.
למסיבה (שנערכה ב-20 בדצמבר) נענו כוכבי פופ וסלבריטאים רבים אשר הגיעו בלבוש מינימלי במיוחד, כולל הראפר הרוסי ואצ'יו (Vacio) אשר הופיע כשהוא נועל רק נעלי ספורט וגרב אחת  במיקום אסטרטגי במיוחד – איבר מינו. המסיבה עצמה הייתה פרטית, אך היא ספגה ביקורת קשה במיוחד כאשר תמונות וסרטונים החלו להופיע ברשתות החברתיות של המדינה המסוגרת.
בלוגרים, חברי פרלמנט ופעילים פרו רוסיים, התומכים במלחמה באוקראינה, זעמו: "כיצד יכלו המפורסמים לצאת ולחגוג בצורה כזו בידיעה שחיילים רוסים מקריבים את חייהם ב'מבצע הצבאי המיוחד?". מארגנת המסיבה, איבלייבה, עומדת בפני תביעה משפטית על סך מיליארד רובל (כמעט כ-40 מיליון שקלים).  הראפר ואצ'יו נעצר ונכלא ל-15 יום בכלא בגין "התנהגות לא מוסרית", ונאלץ להיפרד מ-200,000 רובל (8,000 שקל).
לאחר שהבינו בפני מה הם עומדים, הסלבריטאיים הרוסיים (שהפכו לכוכבים נופלים) נאלצו להתנצל ברשתות החברתיות בפני השלטונות במדינה ושאר הציבור ש"דרש לקבל תשובות". חשוב לציין כי מדובר באנשים מוכרים בתעשיית הבידור המקומית, אשר הפכו למובטלים בין לילה בעקבות המסיבה המדוברת.
 

"אני מודה שעשיתי טעות", הכריז המגה-סטאר, פיליפ קירקורוב. "הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא שאירוע כזה יביא להגבלות על הקריירה שלי ברוסיה – המדינה היחידה בה אני מתקיים כאמן ואזרח". קרקורוב היה אמור להופיע בתשדירי השנה החדשה של המדינה (חגיגות "נובי גוד"), אך עבודתו הושהתה לעת עתה.
נראה כי הסיבה המרכזית לביקורת כנגד הסלבריטאים לא מצויה במניעים עקרוניים כמו שמירה על צניעות או כבוד, אלא היא נאחזת יותר במניעים הפוליטיים של השלטונות. המדינה הקרה שמתקשה להכריז על ניצחון במלחמתה, זקוקה נואשות ל"שעיר לעזאזל". על כן, היא החליטה להתמקד בחבורת אנשים שהחליטה לחגוג בדרך קצת שונה מהמקובל, בזמן שהיא ממשיכה במדיניות האנטי דמוקרטית שלה כלפי העולם ובמיוחד כלפי תושביה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה