תקשורת ומדיה

זוועה בירושלים: גבר תקף את אשתו וניסה לדרוס אותה

אלימות נגד נשים: כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 משכונת א-טור שבמזרח ירושלים, בגין תקיפה באגרופים וניסיון דריסה. לפי החקירה, הנאשם הגיע לגן הילדים של בנם, הבחין באשתו וניסה לדרוס אותה

מערכת ice | 
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
לפני כשבוע, התקבל במשטרת ירושלים דיווח על מקרה אלימות במזרח העיר, במהלכו הנאשם, בן 45 ותושב שכונת א-טור (שכונה ערבית הממוקמת על הר הזיתים במזרח ירושלים), ניסה לדרוס את אישתו, יצא מרכבו, תקף אותה באגרופים ואיים עליה ועל בני משפחתה.
כל האירוע קרה לעיני עוברי אורח ובסמוך לגן הילדים של בנם הפעוט. לאחר הגעת השוטרים למקום, החשוד נעצר. היום (ראשון), הוגש נגד הנאשם כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. 
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ובפרט במקרי אלימות במשפחה, ולמצות את הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם". 
נזכיר כי 21 נשים נרצחו מתחילת שנת 2023, יש מאות ניסיונות לרצח שלא מדווחים כלל בתקשורת כי עם כל הצער, המקרים לא מסתיימים במוות. מאז פרוץ המלחמה, ישנה עלייה והסלמה במקרי האלימות כנגד נשים. בין היתר בגלל שישנם גברים שחוזרים מהמלחמה עם פוסט טראומה. ב־2022 נרצחו 24 נשים, עלייה של 50% בהשוואה לתקופה מקבילה ב־2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה