תקשורת ומדיה

יחיא סינאוור נחשף: באילו ערוצים ישראלים הוא צופה?

כוכב ההסברה הערבי ישראלי יוסף חדאד, חושף בכנס "וועידת ישראל לעסקים" של גלובס כי הוא יודע ממקור ראשון שראש ממשלת חמאס, יחיא סינוואר, צופה בטלוויזיה הישראלית
מערכת ice |  1
יחיא סינאוור (צילום shutterstock, מסך קשת 12, רשת 13)
היום (שלישי) התקיימה ועידת ישראל לעסקים של גלובס, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. בין המשתתפים היו אנשי מדיה, אנשי עסקים, מנהלי הייטק, בכירי המשק וחלק מבני משפחות חטופים.
גם המשפיענים יוסף חדאד, אלה קינן (שהגתה את ההאשטאג HamasIsISIS) וליאור סושרד התארחו בוועידה ודיברו על אתגרי ההסברה הישראלית. חדאד, סיפר על השימוש בהסברה בשפה הערבית: "עד לפני כמה שבועות היה סוג של אמברגו נגדי ברשתות הערביות. עשינו טריק ל-BBC ושלחנו רק את השם הפרטי ואת התואר 'פרשן'. הקטע הפך להיות ויראלי. מאז לא מפסיקים להזמין אותי". 
עוד שיתף חדאד על הידעה שסינאוור צופה בטלוויזיה הישראלית. "אמרתי שאני אשמיע את עצמי בערבית בכל מקום. השתמשתי בערוצים 12 ו-13. הייתי מתרגם אותם עם תרגומים שכל הקהל יבין".
חדאד הוסיף: "אני יודע מידיעה שיחיא סינאוור צופה ואני יודע בוודאות שהסרטונים הגיעו לאנשי חמאס. בחמאס החליטו להוציא תמונה שלי וכתבו בעברית: 'הבחור הזה מבין האחראים על המתקפה של ה-7 באוקטובר והוא הסייען הכי גדול של חמאס'", כך אמר חדאד בוועידה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חייל
    זה מה שמעניין 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חיילי צהל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטעני נפץ, צלפים ,RPG נגד טנקים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור