תקשורת ומדיה

נטלי דדון תוקפת ועדן פינס מצטרפת: "מה קורה פה לעזאזל?"

על רקע הביקורת שנשמעה בתחילת המלחמה ביחס לטיפול של בתי החולים הישראליים במחבלים, התקבלו דיווחים על מחבל שמאושפז בבית חולים "השרון". נטלי דדון פרסמה פוסט זועם בנושא אותו שיתפה עדן פינס, וזו כתבה: "קחו אותו לטרינר"
מערכת ice |  1
נטלי דדון, עדן פינס (צילום ויקיפדיה, יחצ)
כללי האתיקה הרפואיים מורים שעל רופא לטפל בכל פצוע אותו יקבל. האמנם? ידיעה שהגיעה בשעות האחרונות חשפו כי מחבל שנפצע ברצועת עזה במהלך הלחימה מול צה"ל מטופל בבית חולים ישראלי, והתגובות הזועמות לא איחרו לבוא.
הדוגמנית נטלי דדון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט ובו כתבה כי ע"פ פרסום של כתב ערוץ חדשות 13, מחבל חמאס שנפצע אתמול לפנות ערב, פונה לבית חולים השרון ומאושפז כעת באחת מהמחלקות שם. בתיאור הפוסט היא כתבה: "תגידו לי שאני הוזה, פליזזז! היה פה ה-7 באוקטובר על הנשמה שלנו! היה פה בוקר שחור ומיטב בנינו נופלים בקרבות מול השטן האלו! מה קורה פה לעזאזל, מה?" את דבריה חתמה בדברי זעם: "תתעוררו מהחולי!! אני מתחננת די!"
עדן פינס החליטה לשתף את הפוסט של דדון ולהוסיף כיתוב משלה: "אין בעיה, נכס מודיעיני?" היא שואלת בציניות. "קחו אותו לוטרינר". כזכור, אחת החטופות הישראליות שהוחזרו - מייה שם, חשפה כי נפצעה ביד וטופלה בעזה על ידי וטרינר, ולא רופא בהסמכה.

הסטורי שעדן פינס שיתפה, צילום מסך
זו אינה הפעם הראשונה בה מופנית ביקורת כלפי בתי החולים ומערכת הבריאות על כך שמסכימים לטפל במחבלי החמאס. בימיה הראשונים של המלחמה בתי החולים סירבו לטפל באותם מחבלים, אך מובן שהדבר מנוגד לשבועת הרופא ומעמידה רופאים רבים בפני דילמות מוסריות קשות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מספיק כבר לטפל במחבלים צריך לשרוף אותם
    יהודי מספיק 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק כבר לטפל במחבלים צריך לשרוף אותם מספיק עם התמימות והטוב לב הזה די נמאס תשרפו את כל המחבלים ביחד מספיק תתעוררו
    סגור