תקשורת ומדיה

אילון מאסק קבע: מפיץ הקונספירציות הקיצוני יחזור לרשת החברתית

אילון מאסק טוען תמיד כי הוא בעד חופש ביטוי מוחלט, ללא גבולות. לטענתו זו אחת הסיבות לרכישת הרשת החברתית טוויטר והפיכתה לרשת X. כעת הוא עושה מהלך שנוי במחלוקת נוסף, והרשת סוערת
מערכת ice | 
אלכס גונס הקונספירטור שחוייב לשלם להורי הקורבן
ביקורות רבות נשמעות בשנים האחרונות כנגד הרשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם ומי שעד לפני רגע נקראה טוויטר. הביקורות סובבות סביב טענות להגבלת חופש הביטוי, לפעמים תוך הבעת עמדה ברורה של הרשת עצמה לגבי סוגיות, בעיקר פוליטיות.
המיליארדר אילון מאסק ידוע כאחד המבקרים הגדולים של אותן רשתות ושל הגבלת חופש ביטוי בכלל. לטענתו, אלו הן חלק מהסיבות לכך שהוא רכש את הרשת טוויטר, שלאחר מכן שינה את שמה ל- X. מאס החליט לבצע סקר בקרב הגולשים, ושאל האם כדאי להחזיר לרשת את הקונספירטור המוכר כל כך בארצות הברית וברחבי הרשת, אלכס ג'ונס.
על פי נתוני הרשת, כמעט שני מיליון איש הצביעו בסקר של מאסק, כאשר לא פחות מ-70 אחוזים מאותם מצביעים, קבעו כי יש להחזיר את ג'ונס לרשת ולאפשר לו לנהל את חשבונו ולפרסם את דבריו, לאחר שנחסם בחודש ספטמבר בשנת 2018.
 
"Vox Populi, Vox Dei" כתב מאסק עם פרסום תוצאות הסקר, כאשר הוא מתייחס למשפט הלטיני שמשמעותו "קול העם, קול האל", כשהוא בעצם מאשר שכפי שהסקר ומצביעיו קבעו, כך ייעשה וג'ונס יחזור לפרסם ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה