תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר חושף סיפור מזעזע: "אין דבר כזה בלתי מעורבים בעזה"

רבות דובר ועוד ידובר על מחבלי חמאס הרבים שבמשך זמן רב עבדו בישראל, במסווה של תושבים עזתים הזקוקים לכסף ובאישור של גופי הביטחון בישראל, ובעצם היו מרגלים שאספו מידע קריטי לביצוע הטבח האכזרי ב-7 לאוקטובר
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס בבוקר ה-7 לאוקטובר לא הייתה יכולה להתבצע, ובטח שלא בכזאת אפקטיביות, שאפילו חמאס לא ציפה לה, ללא כמות המרגלים הגדולה שללחו חמאס במסווה של תושבי עזה המבקשים לעבוד בישראל.
אותם תושבים עזתים, שכעת אנו יודעים שלא היו תמימים כלל, ניסו לשאוב את כל המידע שהיו יכולים על המקומות בהם עבדו. העיתונאי אלמוג בוקר חושף סיפור מזעזע נוסף על תושבת כפר עזה שפעלה עם אחד ממחבלי החמאס שהיה במסווה של צלם ועבד איתה על תערוכה, כביכול למען הדו-קיום.
בבוקר השביעי לאוקטובר, על פי פרסומו של בוקר, נחשפה בפניה הזוועה, בזמן שהיא נצורה בממ"ד ומחבלים מסתובבים ביישוב, רוצחים, שורפים, אונסים ובוזזים מכל הבא ליד, היא מקבלת שיחת טלפון מאותו מחבל שמנסה לדלות ממנה מידע על הצבא. אז הבינה אותה תושבת כפר עזה כי מדובר במחבל.
 

כידוע, מרבית מתושבי היישובים בכפר עזה היו פעילים למען השלום ולמען דו-קיום, אך לאחר ה-7 באוקטובר, רבים התהפכו בדעותיהם, לפחות בכל הנוגע אפשרות של חיים משותפים עם התושבים בעזה, שעד לפני חודשיים הם קראו להם "שכנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לזכור גם שהיו ארבעה שלא המשיכו
    מיכל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק מהסיבה שכנראה הרגישו שזה יוצר בעיה ולא רצו להיכנס לזה. אולי דווקא כי הם חפצים בחיים ולא במוות
    סגור