בארץ

סיפורה הלא יאומן של מיאה בשבי חמאס: "זו לא בובה, אלא כלבה"

אחת התמונות הכי מפתיעות שראינו מתחילת פרוץ הלחימה, היא שחרורה של מיאה יחד עם כלבתה בלה. כעת, מספרת מיאה על השהות בשבי החמאס לצד חברתה הפרוותית
מערכת ice |  2
ההרס בעזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
בבוקר שבת השחורה, נחטפה  מיאה ליימברג בת ה-17 יחד עם אימה גבריאלה. בתיעוד שפורסם מרגעי החטיפה שלהן לרצועה, נראה טנדר לבן עם מחבלים מחזיק את השתיים ויוצא במהירות מקיבוץ ניר יצחק.
בהמשך התברר כי מיאה החביאה במעילה את הכלבה בלה. המחבלים גילו אותה רק כשהיו כבר בתוך הרצועה. התפתח וויכוח בין המחבלים האם להשאיר את הכלבה ובגלל שהייתה שקטה, הם הסכימו שתישאר עם מיאה. למרבה הפלא, בשבוע שעבר שוחררה מיאה יחד עם כלבתה. 
משפחת ליימברג מתגוררת בירושלים. מיאה ואמה, גבריאלה הגיעו לקיבוץ ניר יצחק לבקר קרובי משפחה. לאחר שחרורה, סיפרה מיאה למערכת הידיעות רויטרס: "זה היה קשה, ואני פשוט ברת מזל שהצלחתי לשמור עליה. בלה עזרה לי להתמודד בשבי. האכלתי  אותה בשאריות המזון שלנו, והייתי צריכה לדאוג שהיא לא תשתולל, שלא תעצבן אף אחד". 
עוד הוסיפה מיאה: "למזלי בלה שונה משאר הכלבים הקטנים שאני מכירה, היא די שקטה. אני חושבת שאם הם היו רואים בה מטרד, לא היו נותנים לי לשמור עליה. לפני החטיפה היא שקלה 4 קילו יותר, ויש לי מזל שהצלחתי לשמור עליה לאורך כל הסיטואציה ולהחזיר אותה בריאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ילדת שמנת שמסתובבת עם כלב כפריט קישוט (ל"ת)
    מזל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גיבורה (ל"ת)
    סימה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור