תקשורת ומדיה

מורן אטיאס במתקפה על ארגוני נשים: "האם נוותר על הדמוקרטיה?"

השחקנית מורן אטיאס, שבימים אלו עוסקת במסע הסברה באיטליה, התראיינה לתקשורת בהקשר ההתעלמות של ארגוני זכויות הנשים בעולם ואמרה בכעס: "תודה לכל הפעילות עם הסלוגנים שהבנו שהם מיותרים, אנחנו צריכות מעשים"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס נמנית בין המשפיענים הרבים שהתגייסו למען מסע ההסברה הישראלי. אטיאס, הידועה בין היתר בזכות הקשר החם שלה עם ארץ המגף, סיפרה כי היא נמצאת כרגע באיטליה לצורך לקיחת חלק בכנס תמיכה בישראל, ולא פוסחת בביקורת כלפי אדישות ארגוני הנשים הבינלאומיים בנוגע לנשים ישראליות.
בראיון שנערך לחדשות ערוץ 13, אטיאס מבקרת את אותן ה"מתנדבות" בארגונים שאמורות לגנות אלימות נגד נשים, אך בוחרות דווקא בשתיקה. "ככל שהן מחכות יותר, הבושה היא יותר גדולה". הדוגמנית מסבירה כי חוסר נקיטת העמדה שלהן כנגד החמאס תגרום לאירועי ה-7 באוקטובר לחזור על עצמם, ונשים נוספות עלולות למצוא עצמן מותקפות מינית גם בעתיד.
הדוגמנית ציינה כי אתמול (שלישי), התקיימה עצרת גדולה בה השתתפו שרי ממשלה איטלקיים רבים, בה היא התבקשה לנאום. היא פנתה לפוליטיקאים בשאלה: "אם הסלוגן מהנהר עד לים - פלסטין תהיה חופשייה, איזו מדינה תהיה שם? איזה מזרח תיכון יהיה? נוותר על הדמוקרטיה?". היא הציגה אור של אופטימיות ואמרה: "עם השאלה הזאת - הם מתחילים לפעול".
אטיאס פונה לכל אותן הנשים שבוחרות להתעלם מהכאב הישראלי ואומרת: "תודה לכל הפעילות עם הסלוגנים שהבנו שהם מיותרים, אנחנו דורשות חקירה. אם הן לא יעשו זאת - אנחנו נביא את הנתונים האלו לאור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה