תקשורת ומדיה

טיילור סוויפט שוברת שיאים: זה התואר הנחשק אותו קטפה

טירוף טיילור סוויפט בארה"ב מגיע לשיאו: הכוכבת בת ה-33 עקפה את המלך צ'ארלס ואת נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונבחרת לאשת השנה של המגזין טיימס: "משהו השתנה בסוויפט בשנה זו, לדבר על ההישגים שלה נשמע כמו לדבר על פוליטיקה או מזג אוויר"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ MTV)
טיילור סוויפט ממשיכה בשנה החלומית שלה ונבחרה לאשת השנה של המגזין טיימס. בדרך גברה הזמרת בת ה-33 על מתמודדים בולטים כמו המלך צ'ארלס ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הישג זה מגיע בנוסף להישגים אחרים אותם צברה סוויפט בשנת 2023 ביניהם האמנית הכי מושמעת בספוטיפיי, שבירת שיאי הכנסה מסיבובי הופעות כאשר הפכה לראשונה למיליארדרית ועברה שמות כמו ביונסה וריהאנה וגם הסרט שתיעד את ההופעות.
עורך טיימס דיבר הסביר ברשת NBC על הבחירה בסוויפט: "הבחירה באדם שמייצג שמונה מיליארד אנשים ברחבי העולם היא לא קלה, כך שבחרנו בבחירה שמייצגת שמחה גדולה ומישהי שמביאה אור לעולם. הישגיה של סוויפט הם כל כך גדולים אבל כשהיו מדברים עליהם זה לא היה עושה עניין. השנה משהו בסוויפט השתנה, לדבר עליה היה כמו לדבר על פוליטיקה או מזג אוויר, היא הפכה לדמות הראשית של העולם".
בשנים האחרונות זכו בתואר הנכסף בעיקר פוליטיקאים או עיתונאים, כאשר הזמר האחרון שזכה בתואר זה היה סולן להקת U2 בונו, שזכה בתואר בשנת 2015.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה