תקשורת ומדיה

משלחת של נשים מוסלמיות הגיעה לארץ ופגשה משפחות מפונים

משלחת יוצאת דופן של נשים מוסלמיות הגיעה לביקור סולידריות ותמיכה בישראל. את אירוח המשלחת ארגנה תנועת המאבק באנטישמיות 

מערכת ice | 
המשלחת בראשות אנילה עלי (צילום דוברות בית הנשיא)
בסוף השבוע האחרון, נחתה בארץ משלחת של נשים מוסלמיות מטעם ארגון AMMWEC לביקור סולידריות. בראת המשלחת עמדה פעילת זכויות האדם, הדיפלומטית האמריקנית פקיסטנית אנילה עלי.
במסגרת הביקור, המשלחת ביקרה ביישובים הנפגעים בעוטף וביניהם: אופקים, רהט ושדרות. בנוסף נפגשה המשלחת עם משפחות מפוני כבר עזה, משפחות החטופים ועוד. בתום המסע המשלחת  עם הגב' מיכל הרצוג רעיית נשיא המדינה בבית הנשיא בירושלים
"במיוחד עכשיו, באווירה הבינלאומית הקשה, גל האנטישמיות והאנטי-ישראליות, נדרש אומץ יוצא דופן מצד הנשים המוסלמיות האלו להגיע לביקור הזדהות בישראל", מסר סשה רויטמן-דרטווה, מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות שארגן את המסע. 
עוד הוסיף רויטמן-דרטווה כי: "הביקור הזה מקבל משנה חשיבות, לאור התגובה הרפה של ארגוני זכויות אדם וארגוני נשים בינלאומיים - נוכח הפשעים שבוצעו נגד נשים ישראליות באירועי השבת השחורה של ה-7 לאוקטובר".
AMMWEC הוא ארגון זכויות נשים ללא מטרות רווח המעצים נשים מוסלמיות להתמודד עם קנאות על כל צורותיה, ולבנות קשרים חזקים עם עמיתים אמריקאים מכל הרקע. הארגון נוסד מתוך רצון ליצור אלטרנטיבה לארגונים הנשלטים על ידי גברים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה