תקשורת ומדיה

מתי המלחמה תיגמר? זה הדד ליין שארה"ב מקציבה לישראל

על פי דיווח ברשת האמריקנית CNN, בכירים אמריקאים אומרים כי הלחימה תימשך עוד מספר שבועות. אילו בישראל טוענים כי הלחימה תיקח מספר חודשים ככל הנראה. בכיר בבית הלבן אמר: "אנחנו מודאגים מאוד מהמשך הפעולה"

מערכת ice |  2
הדד ליין שארה"ב מקציבה לישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג)
גורמים רשמיים בממשל ביידן אמרו אמש (שלישי) ל-CNN כי הם מצפים שהשלב הנוכחי של התמרון הקרקעי בדרום הרצועה יימשך עד כמה שבועות בלבד. בכיר בממשל האמריקני הדגיש: "הבית הלבן מודאג מאוד מהאופן שבו יתגלגלו הפעולות של ישראל במהלך השבועות הקרובים".
בינתיים, הפעולה הקרקעית בדרום הרצועה נמשכת. צה"ל הספיק לשלים את כיתור העיר ח'אן יונס. לוחמי צה"ל ניהלו קרבות עצימים עם מחבלים, וחשפו אמצעי לחימה ומפות, כך לפי N12.
על רקע הפעילות של צה"ל בח'אן יונס, חמאס פרסם הנחיה חריגה למסגדים ברפיח - לקלוט עקורים. הנחיה זו מעלה את השאלה האם יחיא סינוואר מחפש נתיב מילוט, היות והנחייה כזו טרם נשמעה מתחילת הלחימה. 
יש לציין כי בתחילת השבוע, שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין אמר כי הוא דחף את המנהיגים "באופן אישי" כדי להגן על האזרחים בעזה. "הטרגדיה הזו רק תחמיר אם כל מה שמחכה לישראלים ולפלסטינים בסוף המלחמה האיומה הזאת זה עוד חוסר ביטחון, עוד זעם ועוד ייאוש. הישראלים והפלסטינים שילמו מחיר כבד מדי כדי לחזור ל-6 באוקטובר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני צריכה לדעת אם אני מפגרת שגרה במוסד אמריקאי.
    אמריקה שבי בשקט 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמריקה מנהלת לי את החיים וקובעת לי מה לעשות. אז או שאני אזרחית במדינת ישראל ריבונית ועצמאית. או שאנחנו מפגרים שגרים במוסד שאמריקה בנתה לעצמה במזרח התיכון, כנראה שאנחנו מתחילים להיראות בדיוק לפי התכתיבים שלה.
    סגור
  • 1.
    ממש לא מעניין
    ימין אמין 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    זה שארה"ב מודאגים זה נחמד , הם לא גרים כאן וצריכים לסבול את הטרור הרצחני שאנו סובלים מאז הקמת המדינה . לכן אנו נפעל כמה שצריך ובקצב שלנו , ושאף שערה משערות ראשם של חיילנו לא טיפול בגלל לחץ מטומטם כזה או אחר . ארה"ב צריכה אותנו לא פחות מאשר אנו צריכים אותם !! הם ייתגברו
    סגור