תקשורת ומדיה

הצל תוקף את מירב מיכאלי: זה המכתב ששלחה למשרד לביטחון לאומי

הצל פרסם פוסט לוחמני נגד יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי וכתב: "האישה שקראה לא לשלוח ילדים לצבא הכיבוש, שלחה מכתב התרעה למשרד לביטחון לאומי לפני נקיטת הליכים משפטיים בעניין חלוקת הנשק"
מערכת ice |  5
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
היום (שבת), פרסם הראפר "הצל" יואב אליאסי, פוסט נגד יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי וכתב: "האישה שקראה לא לשלוח ילדים לצבא הכיבוש יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי, שלחה מכתב התרעה למשרד לביטחון לאומי לפני נקיטת הליכים משפטיים, בעניין חלוקת הנשק".
לאחר מכן, צירף הצל ציטוט של יו"ר מפלגת העבודה מיכאלי על מכתב ההתרעה ששלחה לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "חלוקת נשק אישי ללא בקרה, למי שלא ראוי שיישאו נשק, בידי מי שלא יודעים לבחון בכלל מי יכול לשאת נשק מסוכנת ותביא לאסון. בן גביר שוב זורע אלימות, הרס וחורבן. הוא מקים מליציות נשק פרטיות שיביאו לאותה מציאות מדממת שגובה חיים בדיוק כפי שקורה בחברה הערבית".
 זה לא חדש שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעד הענקת רישיון נשק לאזרחי ישראל למטרת הגנה עצמית. רק לפני שלושה ימים, פורסם באתר וואלה כי בימים האחרונים פועל חמ"ל ייחודי של המשרד לביטחון לאומי, אשר מתעסק בבקשות להוצאת רישיון נשק של אזרחים. למען אותה מטרה, עובדי כנסת רבים גויסו לסייע בטיפול הבקשות. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, הוא בין הגורמים הבכירים אשר אחראים על אותו חמ"ל ייחודי. 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מרב
    נ. 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיימת את דרכך חיזרי לביתך
    סגור
  • 4.
    שרת התחבורה הכי גרועה אי פעם
    ניר 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עשית כלומניקית שנה וחצי במשרד התחבורה חוץ מלעשות לנו חום אימים ברכבת בקיץ, מה את עושה כיום לעזור למדינה בשעת מלחמה? אל תגידי לי את באופוזיציה, גם את מקבלת מכספי המיסים שלנו......ועל כלום ושום דבר, אני רוצה אקדח, הייתי לוחם, אין לי תיקים פליליים ואני רוצה להגן על המשפחה שלי, חברי וחברותיי וכל עם ישראל אם יהיה צורך, איך נילחם כשיפרצו מהגדה בלי נשק? את תשמרי עלינו? ראינו איך סבא שלך שמר על יהודיות ויהודים לפני 80 שעה
    סגור
  • 3.
    אישה רעה
    אהרון 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לה פרצוף של אישה ממש רעה,אלוהים ישמור
    סגור
  • 2.
    מה זה מפחידה(מיכאלי)
    צדק 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברק לכלא.מיכאלי...כל מי שגרם לקרע במדינה לכלא הכל בגללכם...
    סגור
  • 1.
    כלבה (ל"ת)
    יו 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור