תקשורת ומדיה

יוסי יהושוע: "סינוואר מנהל פה את הכל, הוא עוקב אחרי כל פוש"

הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות שפך אור בפאנל בערוץ 13, על רמת המעורבות של ארגון חמאס בכלל ויחיא סינוואר בפרט בתקשורת הישראלית בזמן המלחמה
מערכת ice | 
הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות, יוסי יהושוע (צילום אור אורן, ויקיפדיה)
יוסי יהושוע נחשב לאחד מהכתבים הצבאיים הבכירים בישראל. במהלך השתתפותו בפאנל בערוץ 13, יהושוע סקר את פעילותו של ארגון חמאס בכל הקשור לתקשורת הישראלית, והמעקב אחרי תחושות הציבור הישראלי בכל שלב ושלב במלחמה.
לטענת יהושוע, שאמר את הדברים בהקשר של הפיגוע הרצחני שאירע אתמול (חמישי) בירושלים, מנהיג ארגון חמאס יחיא סינוואר, עוקב אחרי כל אות שמפורסמת בתקשורת הישראלית ועוד הוא אומר כי סינוואר "מנהל פה את האירוע".
"סינוואר יושב בבונקר ערב ערב, צופה במהדורות, צופה במסכים, עוקב אחרי כל פוש, צרכן ישראלי הכי טוב לתקשורת, הוא ונסראללה, לדעתי כבר עקף את נסראללה", אמר יהושוע והוסיף כי "הוא יודע בדיוק מי מצייץ, מי אומר, הוא מגיב ברמת הפושים".
עוד אמר יהושוע: "זה גם מלמד אותנו על השליטה של חמאס על האזור, בעוד שאמרו לנו שחמאס נפגע וזה... אז הוא נפגע במידה מסוימת, אני חושב שבצפון (עזה) הוא כן נפגע, אבל במקומות אחרים הוא לא נפגע. הוא עדיין מנהל את האירוע".
לגבי עסקת החטופים אמר: "לדעתי לא היה נכון להיכנס למשא ומתן בעסקה הקטנה, צריך היה להמשיך לפרק את חמאס, כי זה האינטרס העליון של מדינת ישראל. שינו פה את מטרות המלחמה, העלו את החטופים לפני מיטוט החמאס, לעניות דעתי זו טעות ואני מציע לשמוע עוד קולות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה