תקשורת ומדיה

אשתו של ג'ף בזוס לא מפסיקה לקבל מתנות: כמה שווים התכשיטים?

לורן סאנצ'ז, ארוסתו של מנכ"ל חברת אמזון, ג'ף בזוס, לא מפסיקה להתחדש בתכשיטים יקריי ערך והפעם - שרשרת חדשה

מערכת ice |  1
ג'ף בזוס וארוסתו לורן סאנצ'ס (צילום יוטיוב/ CNN)
מגישת החדשות וכתבת הבידור לורן סאנצ'ז וארוסה, מנכ"ל אמאזון המיליארדר ג'ף בזוס, נצפו אתמול (חמישי) מבלים במסעדת ה"נובו" במאליבו. חדי ההבחנה שמו לב לשרשרת הזהב החדשה על צווארה של סאנצ'ז. לפי הערכות, שווי השרשרת הוא  2.5 מיליון דולר.
כזכור המולטי מיליארדר בן ה-59 היה נשוי כ-25 שנה לסופרת מקנזי סקוט ולשניים ארבעה ילדים. באותה עת, סאנצ'ז הייתה נשואה לסוכן הטאלנטים ההוליוודי פטריק וויטסל. 
בשנת 2018, סאנצ'ז ובזוס ניהל רומן מחוץ לנישואים דבר שהוביל לגירושים של שני הזוגות. ב-22 במאי 2023, סאנצ'ז ובזוס התארסו. מקנזי סקוט, גרושתו של המנכ"ל העשיר בעולם בזוס, אף היא התקדמה והתחתנה מחדש לפני כשנה וחצי עם מורה לכימיה בשם דן ג'ואט (47).
כאמור, בשנים האחרונות הפכה סנצ'ז בת ה-53, לארוסתו של המליארדר. בנוסף, סאנצ'ז הפכה להיות אחראית הפילנתרופיה מטעם אמזון. זאת בנוסף לעבודתה כטייסת מסוקים המתמחה בצילום אווירי. מעניין עוד כמה תכשיטים תקבל המאורסת הטרייה אם על פי דירוג "פורבס", ביולי 2021 היה בזוס האיש העשיר בעולם, עם הון של מעל 212 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנכלי ההייטק.מחליפים נשים כמו גרביים.למזכירותיםן
    אורה 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כבר הפך.לטבע שני...מנכלי החברות ההייטק מחליפים נשים ...בעיקר למזכירות השחרחרות שלהם...לאחר שמאסו בנשותיהן הבלונדיניות... .בעעעעעע.....לכאורה...
    סגור