תקשורת ומדיה

בצל המלחמה: מפורסמים מחלקים סופגניות לפצועים בבתי חולים

"ישראלה - סיירת הסופגניות של ישראל": יוזמה חדשה לכבוד החנוכה בה מתנדבים מפורסמים יוצאים לסבב ביקורי פצועים בבתי חולים ומחלקים  עם סופגניות טעימות

מערכת ice | 
סיירת הסופגניות של ישראל (צילום אור גפן)
לקראת חג החנוכה, סיירת הסופגניות של ישראל - ״ישראלה״, מגיעה למחלקות השיקום בבתי החולים על מנת לבקר את הפצועים ולהעלות חיוך על פניהם. למשימה התגייסו מגוון מפורסמים: יגל אושרי, טיטי איינאו, מיקי מוכתר, עומר נודלמן, מאיה קאיי, לאה שנירר, בר כהן ואליאב תומר טאליאס, גל גברעם, ג׳ני צ׳רוואני, שחר טבוך, טילטיל, שלי גפני, ישראל בר-און, קסניה טרנטול ועוד. 
מימי נאמן, בעלת רשת "מאפה נאמן", התורמת את הסופגניות, אומרת: ״חג החנוכה הינו חג מלא באור, שמחה, חגיגיות ומשפחתיות במסורת היהודית. כרשת משפחתית, חשוב לנו במיוחד בימים לחזק את חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון כי רק ביחד נוכל לעבור את המלחמה וב"ה ביחד ננצח". 

כאמור, בראש קולקציית הסופגניות השנה ברשת "מאפה נאמן" עומדת "ישראלה": סופגנייה במילוי קרם פטיסייר, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור סוכריות מאורכות בצבעי הדגל ובצירוף דיגלון ישראל.
מלבד זאת יש סופגניות: ליידי פינק - במילוי קרם שוקולד לבן, בציפוי קרם וולה וורוד, ונילה קוקיס קרים - במילוי שוקולד לבן, בציפוי שוקולד לבן, בעיטור שברי קרמבל עוגיות קקאו, עם טילון שוקולד ממולא קרם שוקולד לבן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה